- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"odlehčí dopravě na Borku, a pak také Pražské třídě v Budějovicích"
na jednom místě odlehčí, dalším přitíží
Mezitím Poláci postavili polovičku A3 k Baltu a druhou stavěj. V kuse, ano 200 km v kuse...
Minulej týden jsme jeli do Poznaně. Tam jsme zvolili cestu přes Wroclaw a zpět přes Legnici. Z Wroclawi až do Rawicze a potom od Leszna do Poznaně se staví dálnice v jednom kuse. Na zpáteční cestě od Glogowa až do Legnice to samý, nejvíc mě překvapilo, že 30 km od našich hranic už staví v poli dálniční most. Před 5 lety nebyl ani kousek dálnice k Baltu a do 5 let bude hotovo skoro až na naše hranice. Proč to u nás takhle nejde???
Stát zaspal.....Mají toho holt moc a nikdo ve finále nenese za nic zodpovědnost. To se stat v jiné profesi!
Hlavně, že se musíme pořád ptát v Bruselu, co smíme a co ne.
Půl železnice a půl dálnice. :( Kéž by bylo aspoň jedno a celé. Takhle je nanic obojí.
No, ona ta EIA neni platna nejen podle Bruselskych smernic, ale ani podke ceskych zakonu ... oni ji panove totiz pred lety - v dobe, kdy se vydavala jen na 2 roky - zapomneli prodlouzit ... ale porusovani ceskych zakonu ceskym urednikum nijak nevadi ...
Ano, možná máte pravdu. Ale po faktické stránce posouzení řádně proběhlo a zdržování nemá věcné důvody, ale pociťoval bych ho jako byrokratické průtahy. To, co vidím jako špatné doopravdy, je obcházení podmínek stanoviska EIA (třeba u prodloužení metra A v Praze) nebo celého procesu (tunelový komplex Blanka v Praze).
Příprava může naplno pokračovat....a stavba začale před 25 lety...