- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná by měl vzniknout koordinátor pro bordel a špínu (včetně té lidské) ve městě, to by část kolem nádraží mohlo pomoci zatraktivnit. Cesta do Mercury je utrpením, všude černo, binec, žvýkačky a špína na chodnících, hned naproti herna, pardon "casino" , matrony cikánského rodu s plnýma kapsama parfémů a kdejakých nakradených šmeček na prodej otravující kolemjdoucí, bezdomáči a feťáci na každém kroku...o straně u vlakového ani nemluvím (škoda tak krásné budovy nádraží, předpokládám, že chátrat to nechávají České dráhy?)...škoda, že toto se neřeší
Podchod má pár nectností:
- bariérový - vozíčkáři, kočárky ale i důchodci mají problém, i když ti raději zvolí delší trasu přes přechod
- nevede v trasách chodců - pokud se člověk potřebuje dostat od zastávky u polikliniky na zastávku u Mercury, je to hezkých pár desítek metrů navíc + schody (150 m podchodem vs 20 m přes čtyřpruh)
-- stejně tak pěší, který jde po lávce ze Suchého Vrbného na autobus v Mercury, musí buď přecházet ještě Průmyslovou, nebo si zajít do podchodu
Pokud by tehdy při výstavbě Mercury upravili podchod nebo zastávky tak, aby cesta podchodem byla srovnatelná s povrchovou, měl by šanci.
Na druhou stranu, úprava křižovatky umožní více linkám využívat zastávku U Koníčka, kterou teď ve směru k Nádraží míjejí
Když koukám na street view, tak ten podchod vypadá úplně zbytečně. Ta silnice před nádražím nevypadá jako nějaké magistrála. Se nedivím, že kvůli 3 jízdním pruhům se lidem do podchodu nechce, zvlášť když třeba spěchají na autobus. Přechod bude rozhodně bezpečnější.
Nejlepší by bylo asi místo podchodu pro lidi tam mít podjezd pro auta a nahoře nechat třeba jeden pruh pro taxíky a autobusy, ale to bych chtěl asi moc.
Za celý život jsem v tomto místě přecházel mimo přechod či mimo podchod asi tolikrát, že by se to dalo spočítat na prstech jedné ruky. Nějak nechápu a nerozumím tomu, kde berou informace o nevyužívání podchodu.
PS: do obchodu se známkami jsem kdysi poměrně často chodíval právě pro ony aršíky, ale to bylo ještě na základní škole, když jsme (mimo jiné) sbírali známky
je to na hlavu postavené.Stačilo by u Mercury a naproti u Grandu dodělat v křižovatce zábradlí,dát tam na pár týdnů měštáky a lidi by se naučili používat podchod.Jenže měšťáci raději o kousek dál v okolí Lannovky celý den aktivně nasazujou autům botičky a že u Mercury vbíhají matky s kočárky,důchodci,studenti autům přímo pod kola je nezajímá....dokud se tam něco nestane.Už se těším na ty zácpy,až tam přibudou další dva přechody.Co takhle rovnou podchody zasypat a bude klid s jejich údržbou.
Stavění přechodů, nedejbože ještě se semafory v místě, kde je podchod za mnoho milionů je častý nešvar. V Praze jich jsou desítky. A argument, že jsou podchody špinavé naprosto neberu, město jako řádný hospodář by se mělo starat o osvětlení, čistotu a pořádek v podchodech.
Každý, kdo má alespoň půlku mozku podchod normálně používá a ctyrproudovku probíhají jen úplní hlupáci. Podchod je normálně využívaný všemi co jdou k nádraží, kromě lidí od Lanovky. Celý článek je jen Píár toho šmejda, co se tam chce napakovat na budování zbytečných a pro plynulost dopravy katastrofálních přechodů. Je to neobhajitelna lumparna, tak se vymýšlí lži na zdůvodnění.
Není to tak jednoznačné. Když vyjdu z nádraží východem blíž Lannově třídě, mám to blíž na úrovňový přechod se semafory. Chvíli počkám na zelenou a jsem přímo na cestě k náměstí. Ačkoli ve Vašich očích jsem "úplný hlupák", mně to připadá rozumné.
Slavné plzeňské metro. Dnes naštěstí se mu již lze vyhnout východem z nádraží směrem k pivovaru. Pamatuji doby před touto stavbou, to byla pohoda - normální úrovňové přechody se světly.
"koordinátor města pro cyklodopravu Lukáš Bajt". Jeho rodice musi byt strasne pysni.
vymyslel parkoviste pro kola v podchodu, tak urcite
Výborně. Takže místo toho, aby se zainvestovalo do jezdících schodů nebo pásů + se konečně začali řešit sebevrazi, co tam lítají přes čtyřproudovku mezi auty a autobusy, přelézají zábradlí uprostřed, atp., tak se ještě více ucpe okruh (resp. "okruh") dalšími semafory.
Souhlasím, je to úplná zbytečnost. Měli ty peníze investovat do eskalátorů, které by sloužili lidem při vstupu od ulice co je banka KB a od vstupu od nádraží. Věřím tomu, že by to lidi více přilákalo a tento podchod by více využívali. Jediný eskalátor je u Mercury. Z podzemních garáží se dá jít rovnou tímto podchodem. Co se týče tech lidí, co přebíhají přes silnici je to, že jsou líní a nechtějí jít až k nádraží do podchodu. Stačilo by prodloužit ten středový plot. A druhým řešením jak už bylo řečeno, kdyby se posunula autobusová zastávka městské dopravy k nádraží, lidi by se naučili hodit podchodem. A co mě teda vadí, že pokud pohřbí úplně ten podchod budovaný novým nadzemním přechodem, tak nejvíce z toho pohřbí už takhle komplikovanou dopravu na Nádražní. Přibude tam další semafor, další brzda a za to vám určitě řidiči Českých Budějovic poděkují.. Sám tudy často jezdím a vím, jak to tam někdy vypadá..