Diskuze

Z podchodu za miliony je opuštěná díra v zemi. Zbyl tam jediný obchod

Kdysi podchod pod Nádražní ulicí v Českých Budějovicích voněl pečivem a cestou k vlakovému nádraží ho denně využívaly stovky lidí. Dnes je to ‚smutná díra v zemi‘. Chodci se mu vyhýbají a navíc po úpravách vzniknou nad ním v Nádražní ulici a na Žižkově třídě nové přechody.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BG

Možná by měl vzniknout koordinátor pro bordel a špínu (včetně té lidské) ve městě, to by část kolem nádraží mohlo pomoci zatraktivnit. Cesta do Mercury je utrpením, všude černo, binec, žvýkačky a špína na chodnících, hned naproti herna, pardon "casino" ;-D, matrony cikánského rodu s plnýma kapsama parfémů a kdejakých nakradených šmeček na prodej otravující kolemjdoucí, bezdomáči a feťáci na každém kroku...o straně u vlakového ani nemluvím (škoda tak krásné budovy nádraží, předpokládám, že chátrat to nechávají České dráhy?)...škoda, že toto se neřeší:-(

0 0
možnosti
JD

J24a20n 25D77u97d22í68k

12. 7. 2016 23:09

Podchod má pár nectností:

- bariérový - vozíčkáři, kočárky ale i důchodci mají problém, i když ti raději zvolí delší trasu přes přechod

- nevede v trasách chodců - pokud se člověk potřebuje dostat od zastávky u polikliniky na zastávku u Mercury, je to hezkých pár desítek metrů navíc + schody (150 m podchodem vs 20 m přes čtyřpruh)

-- stejně tak pěší, který jde po lávce ze Suchého Vrbného na autobus v Mercury, musí buď přecházet ještě Průmyslovou, nebo si zajít do podchodu

Pokud by tehdy při výstavbě Mercury upravili podchod nebo zastávky tak, aby cesta podchodem byla srovnatelná s povrchovou, měl by šanci.

Na druhou stranu, úprava křižovatky umožní více linkám využívat zastávku U Koníčka, kterou teď ve směru k Nádraží míjejí

1 0
možnosti
FS

Když koukám na street view, tak ten podchod vypadá úplně zbytečně. Ta silnice před nádražím nevypadá jako nějaké magistrála. Se nedivím, že kvůli 3 jízdním pruhům se lidem do podchodu nechce, zvlášť když třeba spěchají na autobus. Přechod bude rozhodně bezpečnější.

1 0
možnosti
FS

Nejlepší by bylo asi místo podchodu pro lidi tam mít podjezd pro auta a nahoře nechat třeba jeden pruh pro taxíky a autobusy, ale to bych chtěl asi moc. :-)

0 1
možnosti
RS

Za celý život jsem v tomto místě přecházel mimo přechod či mimo podchod asi tolikrát, že by se to dalo spočítat na prstech jedné ruky. Nějak nechápu a nerozumím tomu, kde berou informace o nevyužívání podchodu.

PS: do obchodu se známkami jsem kdysi poměrně často chodíval právě pro ony aršíky, ale to bylo ještě na základní škole, když jsme (mimo jiné) sbírali známky :-)

3 0
možnosti
ZJ

Z71d68e79n80ě67k 18J82o94d65l

12. 7. 2016 14:07

je to na hlavu postavené.Stačilo by u Mercury a naproti u Grandu dodělat v křižovatce zábradlí,dát tam na pár týdnů měštáky a lidi by se naučili používat podchod.Jenže měšťáci raději o kousek dál v okolí Lannovky celý den aktivně nasazujou autům botičky a že u Mercury vbíhají matky s kočárky,důchodci,studenti autům přímo pod kola je nezajímá....dokud se tam něco nestane.Už se těším na ty zácpy,až tam přibudou další dva přechody.Co takhle rovnou podchody zasypat a bude klid s jejich údržbou.

8 0
možnosti
JF

Stavění přechodů, nedejbože ještě se semafory v místě, kde je podchod za mnoho milionů je častý nešvar. V Praze jich jsou desítky. A argument, že jsou podchody špinavé naprosto neberu, město jako řádný hospodář by se mělo starat o osvětlení, čistotu a pořádek v podchodech.

6 1
možnosti
JD

J31a23n 53D27ě21d

12. 7. 2016 11:56

Každý, kdo má alespoň půlku mozku podchod normálně používá a ctyrproudovku probíhají jen úplní hlupáci. Podchod je normálně využívaný všemi co jdou k nádraží, kromě lidí od Lanovky. Celý článek je jen Píár toho šmejda, co se tam chce napakovat na budování zbytečných a pro plynulost dopravy katastrofálních přechodů. Je to neobhajitelna lumparna, tak se vymýšlí lži na zdůvodnění.

27 1
možnosti
MV

Není to tak jednoznačné. Když vyjdu z nádraží východem blíž Lannově třídě, mám to blíž na úrovňový přechod se semafory. Chvíli počkám na zelenou a jsem přímo na cestě k náměstí. Ačkoli ve Vašich očích jsem "úplný hlupák", mně to připadá rozumné.

1 8
možnosti
JA

taky máme v Plzni jeden takový ;-)

2 0
možnosti
MV

Slavné plzeňské metro. ;-) Dnes naštěstí se mu již lze vyhnout východem z nádraží směrem k pivovaru. Pamatuji doby před touto stavbou, to byla pohoda - normální úrovňové přechody se světly.

0 0
možnosti
MK

"koordinátor města pro cyklodopravu Lukáš Bajt". Jeho rodice musi byt strasne pysni.

16 3
možnosti
KM

K37a10r75e15l 64M52a42l48ý

12. 7. 2016 11:27

vymyslel parkoviste pro kola v podchodu, tak urcite

1 0
možnosti
JN

J34a37n 95N75o22v23á92k

12. 7. 2016 10:56

Výborně. Takže místo toho, aby se zainvestovalo do jezdících schodů nebo pásů + se konečně začali řešit sebevrazi, co tam lítají přes čtyřproudovku mezi auty a autobusy, přelézají zábradlí uprostřed, atp., tak se ještě více ucpe okruh (resp. "okruh") dalšími semafory.

36 1
možnosti
PT

P92e44t43r 40T16o93m79a32n

12. 7. 2016 11:36

Souhlasím, je to úplná zbytečnost. Měli ty peníze investovat do eskalátorů, které by sloužili lidem při vstupu od ulice co je banka KB a od vstupu od nádraží. Věřím tomu, že by to lidi více přilákalo a tento podchod by více využívali. Jediný eskalátor je u Mercury. Z podzemních garáží se dá jít rovnou tímto podchodem. Co se týče tech lidí, co přebíhají přes silnici je to, že jsou líní a nechtějí jít až k nádraží do podchodu. Stačilo by prodloužit ten středový plot. A druhým řešením jak už bylo řečeno, kdyby se posunula autobusová zastávka městské dopravy k nádraží, lidi by se naučili hodit podchodem. A co mě teda vadí, že pokud pohřbí úplně ten podchod budovaný novým nadzemním přechodem, tak nejvíce z toho pohřbí už takhle komplikovanou dopravu na Nádražní. Přibude tam další semafor, další brzda a za to vám určitě řidiči Českých Budějovic poděkují.. Sám tudy často jezdím a vím, jak to tam někdy vypadá.. :-/

8 1
možnosti