Diskuse k článku

Na úzkokolejce se srazily osobní vlaky, cestující jsou lehce zranění

Při nehodě dvou osobních vlaků Jindřichohradecké místní dráhy se v úterý ráno zranilo devět lidí, jsou mezi nimi tři děti, oba strojvedoucí a jeden vlakvedoucí. Vlaky se srazily čelně u obce Vlkosovice na Vysočině. Střet vyšetřuje Drážní inspekce a policie. Nehoda trať zastavila až do pozdního odpoledne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J65a56n 94L73i65b62i12c46h 9702638635343

Tohle už je na české železnici tradice, že dva vlaky jedou proti sobě po jedné koleji v jednu dobu, semtam se sdrcnou. Je to už v zásadě pravidlo.

+1/0
31.8.2016 21:46

M81a58r49t81i57n 52K46l66u96v68á87n80e86k 9282948613543

Nebola tam zrážka už pred pár rokmi?

0/0
31.8.2016 8:23

L18i24b51o44r 30V86e78s81e32l41ý 2529446722352

Je to chyba ponorky, která se měla ponořit.;-D

+3/0
30.8.2016 17:58

M63i51l45a77n 84C87h37a36l68u21p72a 7434686867173

To je jasný. Závada na periskopu.

+15/0
30.8.2016 16:44

P91a77v43e16l 84S25o55u48č81e47k 7384612127755

Ponorky na koleje nepatří! To ví i můj tříletý syn...;-O

+14/0
30.8.2016 16:23
Foto

B30r15o23n61i95s61l27a45v 81G27a75b65r79y87š 2822329561

A co teda na železnici dělají všechny ty žehličky, banány a gorily? ;-D

+3/0
30.8.2016 18:14

N53i19k93č25a 48V74a10l65á49š47k94o96v94á 9478595747334

Ani bych se nedivila kdyby za to mohla ponorka ... Je to hrozny vlak a lide v okoli si stěžuji. V létě je v tom nachcipnuti a v zimě se člověk modly aby to vubec dojelo domu :)

+4/−1
30.8.2016 16:04

M92i90l67a30n 17C90h54a74l42u60p88a 7194596747593

Ale musíte přeci ocenit ten architektonicky čistý styl!

+4/0
30.8.2016 16:45

N24i81k18č92a 81V15a65l47á60š39k21o78v49á 9848315387164

To je asi tak 20% plus a ten zbytek % je katastrofa

0/0
30.8.2016 16:48

M15i63l88a41n 87C32h12a12l69u73p42a 7484766407873

Já si dělal ..del. I úplný laik musí vidět jak se to nepovedlo a jak je to ošklivé a nefunkční.

+1/0
30.8.2016 17:51
Foto

P30a46v95e32l 76F65r40u20m84e11r81t 5557614427948

Jak vlaky? ;-D

Myslím, že tohle je světový prim, kdy se srazila ponorka s vlakem (nebo jak už tu někdo psal, Nautilus)

+14/0
30.8.2016 13:43

M91i75l67a80n 52C69h95a19l81u92p85a 7894786447913

Dvacet tisíc mil pod pražcem.

+5/0
30.8.2016 17:52

J21i62ř80í 90Š29t48ě35d15r39a 5480322771557

Ještě ke všemu je ta ponorka vlastně tramvaj :-)

0/0
2.9.2016 10:36

J85a49n 56C50e36p77e49k 1724196580

Tak ad jedna se tohle platí z veřejných peněz. 9 cestujících, opravdu skutečně potřebný a zaplacený vlak. Po trolejbusu vyjetém na sloupu je tohle dnes druhá perla. Na jednokolejce proti sobě vyjedou dva vlaky. Denně tam jezdí, denně ví, že musí počkat než ho mine ten proti a stejně vyjeden.

+3/−7
30.8.2016 12:55

P45a60v49e85l 50M82a79t50o41u50š19e76k 5430987608144

Silnice se také platí z veřejných peněz.

+5/−1
30.8.2016 14:12

M72a37r41t74i23n 31Š72v40a35n17c45a42r 5382173

ale nejezdí po nich 9 lidí za hodinu..

0/−1
31.8.2016 13:10

R23o64m48a53n 31P55o67l97á48č64e55k 5686819465

Zase někdo chytrý jak rádio...

+10/0
30.8.2016 15:09

L15u76k72á22š 50Š74m73a76h45e76l 2837324392764

Oni někde píší, že se zranili všichni cestující, co v tom vlaku jeli?

+2/0
30.8.2016 19:57

R55a24d75k43o 17K12ř42i94v21á94n55e39k 7570143385920

Byla to údajne jedna hašišbedna a jedna klasická Tu 47.

Při pohledu pár desítek let zpátky se okolí Chválkova jeví k podobným nehodám náchylné.

+1/0
30.8.2016 10:49

R20a66d61i90m 93S30k39á72l30a 1862410492878

Aspoň doufám, že to byly dva Nautily a ne T47 (jako na obrázku). Možná zajímavý způsob, jak se těch krámů zbavit a nemuset přitom vracet dotaci. ;-D

+16/0
30.8.2016 10:44

J75i47ř33í 38H31o92v49o79r34k73a 8437716802605

Dle mého názoru tyhle tratě na klasickou dopravní obslužnost nejsou. A na turistický provoz postačuje jedna souprava, takže se nemá co srazit

0/−10
30.8.2016 10:42

R27o94m45a25n 71P16o83l72á64č76e84k 5616939455

Jednokolejky jsou běžné i na velke dráze... V Ostrava taky tramvaje jezdili taky jenom podle JŘ než se stala velka nehoda...

+3/0
30.8.2016 10:49

M70a86r25t10i55n 33V91e78s90e34l74ý 1170988707866

Zaměňujete severní a jižní větev - ta severní se pro ZDO docela hodí. To, co píšete, se týká pouze jižní větve do Nové Bystřice.

+5/0
30.8.2016 11:34

J37i27ř59í 57K58o21c12u91r95e33k 6255954915748

Na jednokolejce mezi Libercem a Jabloncem to řešili instalací zabezpečovacího zařízení. Ale chápu, raději rychlé a levné řešení, které stojí za exkrement na všechny strany, hlavně když se u toho nemusí myslet.

0/0
30.8.2016 13:01

L67u61k45á41š 55V43e63v86e28r70k35a 1377356260

ono u elektrické trakce u tramvají to je taky trochu jednodušší:) prostě se vypne trolej..

0/0
30.8.2016 13:27

R54o89m96a98n 83P12o77l48á67č11e46k 5866589845

Ale co ta "omáčka" okolo? Návěstidla, čídla, spínače...

0/0
30.8.2016 15:13

S33t14a31n17i94s85l26a66v 22R70o67s24e52c72k39ý 9415859321829

Kolik jich ještě mají v záloze?

0/0
30.8.2016 10:39

J75a74n 50K42a28r96l18í71č88e23k 5778391189568

Že by nečekaný konec Hašišbeden v Čechách? Nebo to odnesly klasické lokomotivy?

+3/0
30.8.2016 10:32

J14i12ř94í 65J14i30r39s40a 9371334838371

Tak jestli se ji srazily oba dva vlaky, tak se na trati nepojede relativně dlouho

+18/0
30.8.2016 10:19

J25i86t34k74a 37Š69t59e64f75l18o57v62á 4870889978769

no jo no hlavně, že se šetří

0/0
30.8.2016 10:19

P53a76v98e92l 37M16a95t68o37u45š29e27k 5620457438234

Na to, kolik tam těch vlaků jezdí a o jak "komplikovaný" provoz se jedná, se tam srážejí nějak často!

+11/0
30.8.2016 9:50

K19a43r69e92l 84E64n47d50l69e58r 3913380920465

Není tam žádná automatizace, jezdí se podle drážního předpisu D3.

http://provoz.szdc.cz/portal/ViewArticle.aspx?oid=869999

0/0
30.8.2016 10:43

P12a26v40e41l 63M82a55t83o43u86š80e38k 5160987338404

Ať se tam jezdí třeba na žezla (což by na této trati bylo asi nejjistější zabezpečovací zařízení), k takovým událostem nesmí docházet nikde! Podle D3 se jezdí nebo donedávna jezdilo na řadě tratí.

+3/0
30.8.2016 10:54

M14a79r39t62i59n 35H15o13u36b40a 1505450273553

NESMI - takove udalosti se proste stavaji a stavat budou bez ohledu na zabezpeceni.neexistuje 100% bezpecnost

+1/0
30.8.2016 12:28

P31a33v62e47l 85M13a79t24o43u32š90e28k 5330337768644

Samozřejmě, ale na této trati je to fakt na pováženou.

0/0
30.8.2016 15:29

J34i23ř44í 90K67o42c20u24r94e13k 6775644845308

Jako za císařpána. Jen potřebujete v každé stanici či výhybně něco nebo někoho, co bude žezla předávat. A Jožina na Babetě, kdyby náhodou za osobákem vezli náklad a nevycházelo párování.

Pokud je tam mobilní signál, tak telefonické vypravování.

0/0
30.8.2016 13:08

P11a32v39e58l 23M22a74t63o63u44š10e10k 5240297368434

Samozřejmě to bylo míněno ve srandě, ale žezlo by si koneckonců mohli předávat strojvedoucí a nikoho dalšího by k tomu nepotřebovali (výhybky by si buď házeli sami, nebo by mohly být vratné). Spíš mne ale udivuje, že v době vysílaček, chytrých a ještě chytřejších telefonů a bůhví čeho dalšího se mezi sebou nedomluví ani ti dva strojvedoucí.

0/0
30.8.2016 15:27

B86o79h12u62s85l20a14v 21K34r62á89l52í32k 2891980129596

Na trati JHMD se jezdí podle předpisu SŽDC?

+1/0
31.8.2016 7:00

B57l11a89ž95e93j 74M63o51t59y59č79k55a 8667427945940

tak to je konec.

+12/0
30.8.2016 9:44

P67e68t89r 83M82a67r24š22o35u47n 5875598846216

tadydadadá

0/0
30.8.2016 17:32



Najdete na iDNES.cz