Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jančura se pustil do hejtmana Zimoly. Kraj chce omezit žluté autobusy

Po billboardovém útoku na jihomoravského hejtmana Michala Haška spustil majitel Student Agency Radim Jančura kampaň i proti jihočeskému hejtmanovi Jiřímu Zimolovi. Do schránek Jihočechů nechal rozeslat 100 tisíc letáků, kde ho obviňuje z klientelismu. Zimola kvůli tomu podává trestní oznámení pro pomluvu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85a33n 93Z55i91e30g96l97e38r 1221586541478

Žluté autobusy patří k neoblíbenějším v České republice, což dokazuje jejich vysoká obsazenost a to platí i pro linku Český Krumlov - České Budějovice - Praha. Navíc tato linka jezdí bez dotací. Dost dobře nechápu logiku Odboru dopravy Krajského úřadu Jihočeského kraje, že na této lince přibyly dotované spoje a porto Student Agency nedostane licenci. To je příšerné. Ano linkový autobus mezi ČB a ČK jezdí za 32 Kč a RegioJet za 40 Kč. Já si však rád připlatím za kvalitu. Já v tom cítím snahu o likvidaci nepohodlné konkurence.

0/0
7.10.2016 12:15

J18i32ř75í 75J53o19z13a 3348743390791

Vyjdářit se můžete hejtmanovi e-mailem, jeho přímá adresa je hejtman@kr-jihocesky.cz

0/0
5.10.2016 9:58

J58i39ř57í 93J56o64z36a 3858483120851

pardon: hejtman@kraj-jihocesky.cz

0/0
5.10.2016 10:02

M45i29c92h45a70l 54T21o11m33i19n28s47k91ý 9651315597884

problém je, že vaše emaily vyřizuje a maže, chudák sekretářka.:-/

0/0
5.10.2016 10:49

J87i91ř85í 20J93o23z95a 3618713130511

ne, ne.. ten je přímo jeho..

0/0
5.10.2016 11:07

P72e85t71r 15N45i32v85n56i81c17k47ý 3582224735157

Jeho ano, ale beztak mu je předžvýkává sekretářka.

0/0
5.10.2016 12:21

V69l39a91s65t38i34m14i46l 97K56o26c74u50r15e95k 4836983510694

My bychom potřebovali tady inteligentního hejtmana (bez ohledu na partaj), který by měl již nějaké životní zkušenosti, měl by také zkušenosti z nějaké předchozí práce, vážil si práce odborníků- vědců (viz NP Šumava, kde ukázal pravý opak) a to stejné platí i nyní. Ať to provozuje třeba čert, nebo RJ je to kvalitní, daleko lepší a rychlejší. Takže reakce Zimoly je proti lidem, proti komfortu cestování. Bohužel náš mladý hejtman dopláci na nedostatek zkušeností, nejde hloubky všcí a téměř ve všech ddůležitějších věcech sy mýlí i zásluhou neschopných podradců, cči neschopných a neeinteligentních úředníků, resp ostatních ne přiliš fundovaných zzastupitelů.

Kdyby tonu tak nebylo, nemohly by vycházet od něj takovétřesky, plesky, dokonce se mi to štítí opakovat.

A teď ho zvolíme, aby dělal ty stejné chyby společně s celoutou zastupitelskou a úřednickou klikou. Tento člověk není schopný dělat hejtmana. Mě, by s vrátit ke své půvofní praáci, kterou určitě dělěl dobře.

+2/0
5.10.2016 8:45
Foto

M38a46r47e22k 12Z68i78m73m77e80l 4499430724464

Když jsem byl v sobotu dopoledne na autobusovém nádraží v ČB, tak jediné autobusy, které tam co chvíli jezdily, byly ty od REGIOJETu (jaká potom konkurence GW busu?). Rychlá spojení využívají turisté tak z 1/4, zbytek jsou normální lidé, kteří chtějí komfort. Plahočit se nějakýma pomalýma GW busama je taky zážitek...

+2/−1
5.10.2016 7:56
Foto

J88a53n 66V69a15l73a26l67í48k 6736589290576

Ten "pomalý " spoj jezdí kvůli dopravní obslužnosti aby se i cestující dostali do míst kde vyžírka nestaví a tudíž ty dopravce obírá o peníze.

+1/−3
5.10.2016 8:14

J44i51ř85í 33P47l16a52v45s68k32ý 9260886961589

kdo chce jezdit pomalymi busy dotovane dopravni obsluznosti, klidne muze ... a kdo che jezdit rychlymi, primymi spoji, at si jimi taky klidne jezdi. kde je problem ?

+4/−2
5.10.2016 8:20

J60i36ř65í 57J22o52z37a 3618613390231

Pardon, omylem jsem klikl na - na místo +

0/0
5.10.2016 9:03

J93a77n 52J69e96m73e63l82k21a 1445310

Ano, ovšem všechny normální cestující s autem vyžene do aut.

+1/0
5.10.2016 9:39
Foto

M91a56r11e37k 30Z11i29m31m49e79l 4189250654414

to by bohužel nemohla být ta dotovaná přeprava v našem kraji v tak tristním stavu. O víkendech vlak co 4 hodiny, bus dvakrát za den. Regiojet jezdí i v tyto dny co hodinu - o víkendech zejména pro turisty z Prahy. Není tedy žádnou konkurencí pro GW busy, které "obsluhují" vesnice po cestě - těmi jezdí pouze lokální pasažéři.

+1/0
5.10.2016 13:25

J82i25ř45í 75J29o81z89a 3558203530371

Zkuste to vzít z pohledu turisty, který přijede veřejnou dopravou na prodloužený víkend (pátek - neděle) do Krumlova. V pátek proběhne Krumlov, někdě přespí a v sobotu ráno bude chtít cestovat na Lipno, buď do Frymburka nebo do Lipna n. Vlt. a tramtadadá: v sobotu mu jede jen jediný spoj z CK! a to v 13:35 hod. , existuje však ještě jedna možnost a to drsná realita jihočeské regionální dopravy zajížďkou a přestupem přes Budějce, podle spojení idos.cz bude chtě nechtě náš turisita NUCEN POUŽÍT SPOJ REGIOJETU v 09:00 hod. z Krumlova do Budějc příj. 09:40 hod., aby stihl přestup v Budějcích na vlak odj. 10:02 hod. směr Rybník a dále na Lipno příj.: 11:43 hod.Celkový čas 2 hod 43 min, vzdálenost 97 km na místo 42 km a jízdní doby 1 hod. 11 min. Náš turista by pak rád, v sobotu, pokračoval veřejnou dopravou do Horní Plané, a jéje... přímé spojení není, jediná nabídka je, že z těch přímých 26 kilometrů se mu na idosu stane 124 - 140 km, neboť cesta vede opět přes Budějce, v jednom případě (odj. z Lipna OS 18861 v 16:14 hod.) by musel opět použít spoj z Budějc do CK, tramtadadá společnosti REGIOJET! A takhle by jsme tu mohli sedět celé dny a psát si co jak kde a kudy jede... všem zainteresovaným to už zde popisovat nemusím, ten koho to bude zajímat použije známým vyhledávač spojení www.idos.cz... turistům z jiných krajů ČR přeji pevné nervy ve vyhledávání přijatelného spojení po Jihočeském kraji. Mám pro vás však dobrou zprávu hejtman Zimola buduje za několik miliónů na místě bývalého vojenského letiště České Budějovice, letiště mezinárodní... tak budete moci k nám zaletět, ale jak se pak z toho letiště dostane např. do onoho Krumlova bůh ví...

+1/0
5.10.2016 16:07

F10r74a70n57t62i16s84e24k 38M44i18k55e84s 8323367420402

Ja budu letat z Prahy do Budejc, potom z letiste vlakem do Borsova a z Borsova do Zlate Koruny a mam zabavu na cely den;-DRv!!!!

0/0
5.10.2016 22:44

J88i42ř85í 62P85l38a23v58s27k16ý 9900616411459

rumplcimprcampr, proc by soukroma firma nemohla vozit zakazniky z mista x do mista y, kdyz za to nechce od statu ani od kraje zaplatit ? az si otevru pekarnu, mam se dojit zeptat nejakeho narudleho tajtrdlika, jestli muzu housky prodavat krome pepicka a marenky taky jeste frantovi ?

+5/−1
5.10.2016 7:06
Foto

J46a57n 98V29a35l58a72l85í73k 6326109360956

Rohlíky a doprava je úplně něco jiného blbé přirovnání.

+1/−4
5.10.2016 7:54

J74i68ř60í 53P92l49a59v66s76k66ý 9740236461569

pokud se byznys provozuje bez dotaci, je naprosto jedno, v jakem oboru podnikate ...

+4/0
5.10.2016 7:56
Foto

J98a44n 98V93a61l96a98l70í97k 6856129100826

Bez dotací jezdí i ty regionální dopravci.

+1/−2
5.10.2016 7:59

J66a12n 68D62ě61d 8596419473891

Ale no tak!

0/0
5.10.2016 13:22
Foto

J66a61n 97V21a81l77a69l89í33k 6156889110736

Ty regionální dopravci kteří jezdí i přes ty vesnice po trase také nemají dotace.

0/−2
5.10.2016 8:03

J51i73ř38í 48J39o96z14a 3698733500911

ALE, ale pane chytrý... mají dotace, dotuje je kraj ze svých rozpočtů, říká se tomu prokazatelná ztráta z jízdného... tak nám tu zas nelžete!

+1/−1
5.10.2016 8:12
Foto

J65a91n 63V18a13l23a63l14í18k 6196779460946

Pane chytrý když si objednáte někoho aby vám jezdil z bodu A do bodu B a aby jste stavěl i v různých obcích po cestě tak mu platíte za SLUŽBU kterou pro vás dělá. Tudíž to NENÍ dotace.

0/−2
5.10.2016 8:18

J50i25ř30í 11P17l61a96v21s81k92ý 9600936341229

nu, a jancurovi neplati vubec nic ... takze jim muze byt dosti u zadele, kde jancura jezdi.

+2/0
5.10.2016 8:22
Foto

J30a44n 43V29a91l21a16l54í88k 6246609850196

To je právě to co nechápete. Vyžírka nezajišťuje dopravní obslužnost. Tudíž ten dopravce který jezdí v dopravní obslužnosti tak díky vyžírkovi se ocitá ve ztrátě a tudíž jeho služba pak musí být dražší

+1/−1
5.10.2016 8:34

J51i83ř91í 64J73o36z42a 3978233750121

Kdyby to nebyla dotace, tak to nikdo nepojede, protože to nezaplatí náklady na provoz...

0/0
5.10.2016 8:56

J62i22ř53í 79J83o98z12a 3248783100431

Institut pro dopravní ekonomii, geografii a politiku uvádí v příspěvku, který byl přednesen na konferenci Rozvoj systémů osobní dopravy z hlediska respektování požadavků uživatele na Dopravní fakultě Jana Pernera Univerzity Pardubice a publikovaný ve sborníku následující:

V současné době je dotován provoz vlaků kategorie R a Ex z rozpočtu Ministerstva dopravy České republiky. Na provoz osobních a spěšných vlaků přispívají krajské úřady. (Existuje několik ojedinělých případů, kdy jsou dotovány vlaky kategorie R krajskými úřady např. R na úseku Olomouc – Jeseník.) Na Slovensku uzavírá Ministerstvo dopravy a pošt Slovenské republiky smlouvu s dopravcem, společností Železničná spoločnost Slovensko, a. s. na všechny vlaky (EC, IC, Ex, R, Sp a Os). Na následující tabulce si ukážeme vývoj financování osobní železniční dopravy v obou státech za posledních 7 let.

Výše dotací do osobní železniční dopravy vzrostla v roce 2006 oproti roku 2000 o více než 22 % na Slovensku, v České republice výše finančních prostředků určených na provoz vlaků osobní železniční dopravy za stejné období stagnoval. Toto zjištění je však, jak uvádíme výše, způsobenou změnou metodiky započítávaní dotací do osobní železniční dopravy před rokem 2003 (transformací ČD). Fakticky tedy došlo také k nárůstu úhrady prokazatelné ztráty za vlaky veřejné drážní osobní dopravy mezi roky 2000 a 2006. (Pokud zohledníme současné nastavení vztahu ČD a SŽDC, přibližně 5,5 mld. Kč je další tok veřejných prostředků za řízení a udržení provozuschopnosti dráhy. Pokud by jsme předpokládali, že v roce 2000, by tato položka činila 4,8 mil. Kč a třetina, z těchto dotací připadla osobní dopravě ČD, tak by výše úhrady prokazatelné ztráty činila v roce 2000 přibližně 6 mld. Kč.) (podrobněji viz TOMEŠ, POSPÍŠIL 2006, str. 20)

TAKŽE PANE CHYTRÝ VALÍKU JE TO DOTACE A VY TO FAKT NEZMĚNÍTE..

0/−1
5.10.2016 9:26
Foto

J69a74n 88V84a35l88a94l36í15k 6496309510556

No vidíte někdo tomu stále říká dotace a přitom je to platba za službu.

+1/−1
5.10.2016 10:09
Foto

J37a89n 38V86a66l91a24l16í67k 6406669790666

Bez dotací jezdí i ty dopravci co jezdí i přes ty vesnice.

0/−3
5.10.2016 8:05

J35i70ř89í 22P46l17a19v18s24k27ý 9740876111529

to klidne muzou ... ale proc by zaroven s nima nemohl jezdit i jancura ?

+1/−1
5.10.2016 8:07

J12i86ř70í 61J41o69z97a 3528933690241

Vy mě dojímáte, jak se dostanou lidé z vesnic v okruhu od Budějovic vzdálených cca. 10 km, to vás také zajímá? A PROČ do níže uvedených obcí nejede o víkendu v rámci dopravní obslužnosti ani jeden spoj nám můžete nějak vysvětlit, když jak zde tvrdíte do vesnic jezdí dopravci bez dotací? Z toho dokonce i jedna obec nemá zajištěnu dopravní obslužnost vůbec!?

Z Lipí do ČB, 12 km, obec obluhována je jednou linkou a to číslo 320110 Čakovec - České Budějovice: spoje jezdí ze zastávky Lipí směr ČB v těchto časech: 04:45 - jede jen prac.dny, 05:50 - jede jen v prac. dny, 07:03 - jede jen v prac. dny, 09:19 - nejezdí v době školních prázdnin, 13:08 - jede o školních prázninách, 13:13 - nejede o školních prázninách, 14:53 - nejede o školních prázninách, 16:02 - jede o školních prázninách, 17:11, 17:28 - jede jen 22. 7. 2016

a dál bych mohl obdobně v onom okruhu pokračovat, pro výtah uvádím:

z Doudleb: spoje jezdí jen ve všední dny

ze Zalin: spoje jezdí jen ve všední dny

ze Zvíkova: spoje jezdí jen ve všední dny

z Libníče: spoje jezdí jen ve všední dny

Obec Závraty je do dnes bez veřejné dopravy, nejbližší zastávka je Homole, Nové Homole, Korosecký dvůr vzdálena od obce 1,3 km.

+2/0
5.10.2016 9:48
Foto

M57a85r85e36k 11Z43i32m14m67e63l 4339450924134

protože v našem kraji je jedna z nejhorších obslužností v ČR. Nedávno jsem byl na vesnici na Šluknovksu. Nechápal jsem, jak je možné, že tam co hodinu jel autobus...

0/0
5.10.2016 13:33

J23i42ř46í 22J72o63z98a 3648483210291

Ano to je... Ústecký kraj to je jiná bašta... vy máte na mysli nespíš linku 410 Varnsdorf - Rumburk - Šluknov - Lobendava, na ní je zajištěn provoz cca. od 04:30 do 00:45 hod. v pracovní dny jede každou hodinu (nepočítaje vložené tzv školní spoje) a o víkendech pak jede jednou za dvě hodiny... ano, i mě tato skutečnost tenkrát zarazila...o tom si ale můžeme na relaci CB - CK nechat jet zdát...

0/0
5.10.2016 15:33
Foto

J96a78n 34V20a68l82a76l29í97k 6876309320806

Bez dotací jezdí také ti dopravci co jezdí přes ty vesnice

0/−1
5.10.2016 8:09

J22i82ř51í 83J42o88z78a 3508763570281

Pane Plavský, je zbytečné komunikovat s Valíkem. Valík si pojede pořád stejnou písničku o regionálních spojích, které jsou dnes již v relaci CB - CK, zejména v sedle a o víkendech dost omezené. Absolutně není zasvěcen do problematiky veřejné dopravy na území Jihočeského kraje a nejspíše si tu lečí jen své ego a nedokáže pochopit ani takovou hloupost, že ztráta z jízdného je vlastně dotace od kraje, resp. státu

0/0
5.10.2016 9:21

M36a60r39e30k 16Š25n91o47b73r 9170135640974

Založíte si firmu zabývající se přepravou osob. Které trasy pro svoji firmu budete vyhledávat? Ty zajímavé a ziskové, o kterých se ví, že je o ně zájem nebo ty, na kterých téměř nikdo nejezdí a pro jakýs takýs finanční balanc musí být dotovány z veřejných zdrojů?

Jančura si vybírá logicky a pokud na jeho podnikání nedoplácí kraj ani korunu, pokud jsou cestující spokojeni a pokud i kvůli němu museli kvalitu služeb zlepšit i konkurenti, tak s tím nemám sebemenší problém.

+2/0
4.10.2016 23:16

M93a98r80e56k 26Š94n25o91b19r 9650105880214

Pardon, to má být reakce na příspěvek pana Friči.

0/0
4.10.2016 23:17

P24e32t58r 42M77a29r30š15o82u18n 5525558226816

jenže on na takovouto organizaci dopravy kraj doplácí. nepřímo. protože pak linky "krajské" - jezdící po vesničkách- nejsou naplněny lidmi cestujícími přímo. A tedy objednávaná doprava má nižší obsazenost, ač ji lidé po kraji samozřejmě vyžadovat budou (v rámci dopravní obslužnosti)...

+4/0
4.10.2016 23:24

D95a82v58i73d 18P28e53t88r 7420186310335

Jenže, stát musí zajistit dopravní obslužnost i těch malých obcí a míst, kde "lišky dávají dobrou noc", pak to lze trochu kompenzovat z atraktivních tras a když Vám někdo atraktivní trasy "vyzobe", pak jsou ztráty z těch malých obcí zdánlivě obrovské.

+2/−1
5.10.2016 5:44

J81i42ř36í 27P94l39a41v94s10k69ý 9870406381839

ja ale jako cestujici nechci nikomu nic kompemzovat ... ja se chci dostat z mista a do mista b, co nejlevneji a co nejrychleji. jestli se chce nekam dostat taky lojza ze samoty u tri vlku, necht si zaplati trzni jizdne, stejne, jako ho platim ja.

+1/−1
5.10.2016 7:07
Foto

J43a91n 21V90a37l10a13l22í28k 6186609900906

Když budete bydlet na samotě u tří vlků budete mluvit jinak. Dopravní obslužnost je právě pro tyto účely. A ne že si přijde nějaký Lojza vezme si jen hlavní tah a ten dopravce který pak jezdí i přes ty vesnice kvůli dopravní obslužnosti přijde o peníze a pak ten dopravce bude prodělávat a tudíž musí být ta cenna vyšší.

0/−2
5.10.2016 7:52

J69i66ř34í 88P49l21a53v46s86k78ý 9650236231239

to je na rozhodnuti kazdeho jednotlivce, jakemu bydleni da prednost ... bydleni na samote u tri vlku ma mnoho vyhod, napriklad cenu nemovitosti, ciste ovzzdusi, prirodu hned za barakem ... a take holt par nevyhod, jako napriklad zhorsena dopravni obsluznost. kazdy at si vybere, jake vyhody a nevyhody u nej prevazuji ...

to, ze si nekdo vybere tu prirodu a levnejsi bydleni jeste v zadnem pripade neznamena, ze mu maji vsichni ostatni dotovat i levnejsi jizdne. jizdne ma zohlednovat skutecne naklady na prepravu, a ano, muze to znamenat i to, ze deset kilometru ze samoty u tri vlku do cerne zakopane bude stat vice penez, nez cesta z budejovic do krumlova. trh se tomu tusim rika ...

+2/0
5.10.2016 8:06
Foto

J27a81n 36V93a27l45a34l83í60k 6776519800306

Když nechapete co je dopravní obslužnost za to já nemohu

0/−1
5.10.2016 8:21

J30i69ř23í 27P65l13a48v71s37k74ý 9790486291839

nechapu, proc bych mel nekomu sponzorovat levnejsi jizdne z bodu x do bodu y ... kdo tyto spoje podporovat chce, necht jimi klidne jezdi, kdo se chce pouze dostat co nejrychleji z bodu a do bodu b, necht si jezdi s konkurenci.

+1/0
5.10.2016 8:25

I46v56a 23K55a77i24s86e85r40o91v24a 6438551654848

Ať stát řeší obslužnost malých vesniček, dotuje místní - polostátní dopravce, ale ať nechá žít i soukromníky, kteří jezdí po kraji a nutně nemusí stavět v každé vesnici ... Silnice je veřejný prostor ...

0/0
5.10.2016 9:22

J16i56ř46í 68J89o33z76a 3728603980191

Hezky to řekl Jančura: „Nikdy jsem nekomunikoval vaši podezřelou podporu pana Krigara z GW." GW je myšlena dopravní společnost GW BUS (dříve ČSAD Jihotrans), spadající pod skupinu JIHOTRANS... o velmi nadstandardních vzatích mezi krajem a GW BUS by se daly popsat stohy papíru...

+3/0
4.10.2016 21:44

J73a51n 88J16e55m55e96l60k86a 1375470

Špatně je to, že regionální politici od roku 2008 mohou omezovat volný autobusový trh. Je to zákon proti inovaci. Oni stejně nedělali použitelné produkty. Navíc je to stojí peníze. A to spolu podle mě souvisí.

Srandovní, že Zimola (levičák, ČSSD) vesele vypral ČD ze Šumavy.

Tvrdí se, že vlaky v jeho kraji nejezdí zrovna často. A nyní tvrdí, jak mu jde o veřejnou dopravu.

+1/−1
4.10.2016 21:43

P32e73t65r 43N43e39c31h13a32n57i81c85k31ý 7283426788390

Tohle je problém a rozdíl mezi schopnými a neschopnými kraji. I ten zmetek Hašek ví, že je lepší dopravu nechat odborníkům a nepolitikařit v tom.

0/0
4.10.2016 22:28

J60i69ř82í 61J55o67z49a 3448953330461

to se netvrdí, to je fakt... např. na trati 220 (Praha) - České Budějovice v relaci Veselí nad Lužnicí - České Budějovice: ve směru na Budějovice jede 7 spojů v pracovní dny 7 spojů, v SO 4 spoje, v NE 4 spoje, ve směru na Veselí n. L. je situace stejná: pracovní dny 7 spojů, v SO 4 spoje, v NE 4 spoje , ... na trati 199 České Velenice - České Budějovice je dokonce o víkendech interval 4 hodiny s tím, že první vlak o víkendu z Budějc na Velenice jede až 08:09 hod.! Na trati 201 Ražice - Tábor, je to také k pošušnání... pokud vám ujede např. v pracovní dny vlak z Písku do Tábor v 07:32 hod., další vám pojede za 4 hodiny... tj, v 11:32 hod. Pokud by jste chtěl cestovat z Tábora do Bechyně o víkendu vlakem tak první spoj máte až v 09:07 hod., v opačném směru z Bechyně na Tábor jede sice o víkendu první spoj v 04:16 hod, ale následující spoj jede až cca. za 6 hodin!, tj. v 10:04 hod....

Nejvíc mě fascinuje ta hromada poznámek (omezení jízd) v jízdních řádech, asi si v tom jihočeský koordinátor libuje jako snad žádný jiný koordinátor v ČR, např. tyto jsou z jízdního řádu tratě 194 České Budějovice - Český Krumlov - Černý Kříž: 18 - jede v x do 30.VI. a od 1.IX. ,jede v x, S a 5.VII., 28.IX., 28.X., 17.XI.,nejede 29.X.31 - jede v N do 28.VIII.34 - jede do 7.X. denně, od 10.X. jede v x, 35 - jede v S a N do 26.VI. a od 3.IX., od 1.VII. do31.VIII. jede denně, 36 - jede do 2.X., 40 - jede 4. – 21.VIII., 55 - jede v N a 6.VII., 29.X. 61 - jede do 4.XI. denně, od 7.XI. jede v x,  18112 / 8116 (přímý vůz) Strakonice - ČeskéBudějovice do 2.X.Specifický způsob odbavování cestujících v S a 5.VII., 28.IX., 28.X., 17.XI. "Přeprava kol" - do 2.X.

x - značí pracovní dny, S - značí soboty a N - neděle.

+2/0
5.10.2016 8:54

M67a45r93e77k 56T67o33m72s12a 4562889464519

Pan Vančura je obdivuhodný podnikatel, který dokázal pozvednout místni osobní dopravu. Hrozně mě baví, jaký je náš národ "trenérů a podnikatelů". Spousta lidí tady ví přesně jak se co má dělat, ale kolik z nich to dokáže opravdu zrealizovat? Pane Vančuro, já Vám tímto děkuji, že už nemusím jezdit do Budějovic vlakem s čd(zážitek, který si rád odpustím). Přál bych si, aby si naši politici, kteří rozhodují o naší dopravě občas místo auta zvolili i něco lidovějšího. Třeba se jim potom bude lépe rozhodovat nehledě na osobní zájmy.

+1/−1
4.10.2016 21:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.