Diskuse k článku

Jančura se pustil do hejtmana Zimoly. Kraj chce omezit žluté autobusy

Po billboardovém útoku na jihomoravského hejtmana Michala Haška spustil majitel Student Agency Radim Jančura kampaň i proti jihočeskému hejtmanovi Jiřímu Zimolovi. Do schránek Jihočechů nechal rozeslat 100 tisíc letáků, kde ho obviňuje z klientelismu. Zimola kvůli tomu podává trestní oznámení pro pomluvu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J30a48n 14Z38i35e27g57l24e81r 1121146561618

Žluté autobusy patří k neoblíbenějším v České republice, což dokazuje jejich vysoká obsazenost a to platí i pro linku Český Krumlov - České Budějovice - Praha. Navíc tato linka jezdí bez dotací. Dost dobře nechápu logiku Odboru dopravy Krajského úřadu Jihočeského kraje, že na této lince přibyly dotované spoje a porto Student Agency nedostane licenci. To je příšerné. Ano linkový autobus mezi ČB a ČK jezdí za 32 Kč a RegioJet za 40 Kč. Já si však rád připlatím za kvalitu. Já v tom cítím snahu o likvidaci nepohodlné konkurence.

0/0
7.10.2016 12:15

J86i17ř29í 22J75o47z45a 3868133770881

Vyjdářit se můžete hejtmanovi e-mailem, jeho přímá adresa je hejtman@kr-jihocesky.cz

0/0
5.10.2016 9:58

J29i86ř38í 82J19o37z56a 3198253470181

pardon: hejtman@kraj-jihocesky.cz

0/0
5.10.2016 10:02

M28i36c64h59a31l 98T20o86m11i85n35s44k57ý 9121335887194

problém je, že vaše emaily vyřizuje a maže, chudák sekretářka.:-/

0/0
5.10.2016 10:49

J30i27ř84í 60J10o59z45a 3978693850971

ne, ne.. ten je přímo jeho..

0/0
5.10.2016 11:07

P92e75t98r 52N94i49v97n11i85c20k86ý 3232874925897

Jeho ano, ale beztak mu je předžvýkává sekretářka.

0/0
5.10.2016 12:21

V87l42a61s92t35i16m13i67l 98K94o29c33u66r35e14k 4236333380344

My bychom potřebovali tady inteligentního hejtmana (bez ohledu na partaj), který by měl již nějaké životní zkušenosti, měl by také zkušenosti z nějaké předchozí práce, vážil si práce odborníků- vědců (viz NP Šumava, kde ukázal pravý opak) a to stejné platí i nyní. Ať to provozuje třeba čert, nebo RJ je to kvalitní, daleko lepší a rychlejší. Takže reakce Zimoly je proti lidem, proti komfortu cestování. Bohužel náš mladý hejtman dopláci na nedostatek zkušeností, nejde hloubky všcí a téměř ve všech ddůležitějších věcech sy mýlí i zásluhou neschopných podradců, cči neschopných a neeinteligentních úředníků, resp ostatních ne přiliš fundovaných zzastupitelů.

Kdyby tonu tak nebylo, nemohly by vycházet od něj takovétřesky, plesky, dokonce se mi to štítí opakovat.

A teď ho zvolíme, aby dělal ty stejné chyby společně s celoutou zastupitelskou a úřednickou klikou. Tento člověk není schopný dělat hejtmana. Mě, by s vrátit ke své půvofní praáci, kterou určitě dělěl dobře.

+2/0
5.10.2016 8:45
Foto

M88a18r19e35k 90Z61i62m35m87e33l 4199390704724

Když jsem byl v sobotu dopoledne na autobusovém nádraží v ČB, tak jediné autobusy, které tam co chvíli jezdily, byly ty od REGIOJETu (jaká potom konkurence GW busu?). Rychlá spojení využívají turisté tak z 1/4, zbytek jsou normální lidé, kteří chtějí komfort. Plahočit se nějakýma pomalýma GW busama je taky zážitek...

+2/−1
5.10.2016 7:56
Foto

J17a69n 57V64a18l91a71l85í71k 6416539100296

Ten "pomalý " spoj jezdí kvůli dopravní obslužnosti aby se i cestující dostali do míst kde vyžírka nestaví a tudíž ty dopravce obírá o peníze.

+1/−3
5.10.2016 8:14

J74i44ř60í 16P73l89a59v67s11k78ý 9320356121729

kdo chce jezdit pomalymi busy dotovane dopravni obsluznosti, klidne muze ... a kdo che jezdit rychlymi, primymi spoji, at si jimi taky klidne jezdi. kde je problem ?

+4/−2
5.10.2016 8:20

J53i77ř79í 74J84o88z61a 3928273440641

Pardon, omylem jsem klikl na - na místo +

0/0
5.10.2016 9:03

J67a29n 42J26e32m47e93l47k61a 1425590

Ano, ovšem všechny normální cestující s autem vyžene do aut.

+1/0
5.10.2016 9:39
Foto

M65a80r23e48k 68Z77i42m82m89e97l 4419930604774

to by bohužel nemohla být ta dotovaná přeprava v našem kraji v tak tristním stavu. O víkendech vlak co 4 hodiny, bus dvakrát za den. Regiojet jezdí i v tyto dny co hodinu - o víkendech zejména pro turisty z Prahy. Není tedy žádnou konkurencí pro GW busy, které "obsluhují" vesnice po cestě - těmi jezdí pouze lokální pasažéři.

+1/0
5.10.2016 13:25

J24i39ř22í 50J42o70z18a 3328403350831

Zkuste to vzít z pohledu turisty, který přijede veřejnou dopravou na prodloužený víkend (pátek - neděle) do Krumlova. V pátek proběhne Krumlov, někdě přespí a v sobotu ráno bude chtít cestovat na Lipno, buď do Frymburka nebo do Lipna n. Vlt. a tramtadadá: v sobotu mu jede jen jediný spoj z CK! a to v 13:35 hod. , existuje však ještě jedna možnost a to drsná realita jihočeské regionální dopravy zajížďkou a přestupem přes Budějce, podle spojení idos.cz bude chtě nechtě náš turisita NUCEN POUŽÍT SPOJ REGIOJETU v 09:00 hod. z Krumlova do Budějc příj. 09:40 hod., aby stihl přestup v Budějcích na vlak odj. 10:02 hod. směr Rybník a dále na Lipno příj.: 11:43 hod.Celkový čas 2 hod 43 min, vzdálenost 97 km na místo 42 km a jízdní doby 1 hod. 11 min. Náš turista by pak rád, v sobotu, pokračoval veřejnou dopravou do Horní Plané, a jéje... přímé spojení není, jediná nabídka je, že z těch přímých 26 kilometrů se mu na idosu stane 124 - 140 km, neboť cesta vede opět přes Budějce, v jednom případě (odj. z Lipna OS 18861 v 16:14 hod.) by musel opět použít spoj z Budějc do CK, tramtadadá společnosti REGIOJET! A takhle by jsme tu mohli sedět celé dny a psát si co jak kde a kudy jede... všem zainteresovaným to už zde popisovat nemusím, ten koho to bude zajímat použije známým vyhledávač spojení www.idos.cz... turistům z jiných krajů ČR přeji pevné nervy ve vyhledávání přijatelného spojení po Jihočeském kraji. Mám pro vás však dobrou zprávu hejtman Zimola buduje za několik miliónů na místě bývalého vojenského letiště České Budějovice, letiště mezinárodní... tak budete moci k nám zaletět, ale jak se pak z toho letiště dostane např. do onoho Krumlova bůh ví...

+1/0
5.10.2016 16:07

F56r84a40n63t21i20s27e36k 12M81i33k80e79s 8773747860352

Ja budu letat z Prahy do Budejc, potom z letiste vlakem do Borsova a z Borsova do Zlate Koruny a mam zabavu na cely den;-DRv!!!!

0/0
5.10.2016 22:44

J45i51ř28í 89P53l43a68v47s13k47ý 9120396411569

rumplcimprcampr, proc by soukroma firma nemohla vozit zakazniky z mista x do mista y, kdyz za to nechce od statu ani od kraje zaplatit ? az si otevru pekarnu, mam se dojit zeptat nejakeho narudleho tajtrdlika, jestli muzu housky prodavat krome pepicka a marenky taky jeste frantovi ?

+5/−1
5.10.2016 7:06
Foto

J58a81n 23V83a31l56a52l35í86k 6306759330756

Rohlíky a doprava je úplně něco jiného blbé přirovnání.

+1/−4
5.10.2016 7:54

J42i16ř41í 69P64l94a31v96s93k82ý 9650656411959

pokud se byznys provozuje bez dotaci, je naprosto jedno, v jakem oboru podnikate ...

+4/0
5.10.2016 7:56
Foto

J93a72n 17V79a34l71a49l75í32k 6966649890646

Bez dotací jezdí i ty regionální dopravci.

+1/−2
5.10.2016 7:59

J77a92n 26D40ě68d 8766199923141

Ale no tak!

0/0
5.10.2016 13:22
Foto

J95a15n 41V74a45l35a61l87í39k 6286649250556

Ty regionální dopravci kteří jezdí i přes ty vesnice po trase také nemají dotace.

0/−2
5.10.2016 8:03

J40i23ř23í 94J98o13z92a 3398193710981

ALE, ale pane chytrý... mají dotace, dotuje je kraj ze svých rozpočtů, říká se tomu prokazatelná ztráta z jízdného... tak nám tu zas nelžete!

+1/−1
5.10.2016 8:12
Foto

J14a65n 28V11a66l34a96l63í86k 6116679200736

Pane chytrý když si objednáte někoho aby vám jezdil z bodu A do bodu B a aby jste stavěl i v různých obcích po cestě tak mu platíte za SLUŽBU kterou pro vás dělá. Tudíž to NENÍ dotace.

0/−2
5.10.2016 8:18

J91i96ř13í 50P70l19a34v71s10k62ý 9460846261559

nu, a jancurovi neplati vubec nic ... takze jim muze byt dosti u zadele, kde jancura jezdi.

+2/0
5.10.2016 8:22
Foto

J81a19n 89V21a66l95a69l74í41k 6686429850726

To je právě to co nechápete. Vyžírka nezajišťuje dopravní obslužnost. Tudíž ten dopravce který jezdí v dopravní obslužnosti tak díky vyžírkovi se ocitá ve ztrátě a tudíž jeho služba pak musí být dražší

+1/−1
5.10.2016 8:34

J67i60ř68í 39J54o12z30a 3178163880881

Kdyby to nebyla dotace, tak to nikdo nepojede, protože to nezaplatí náklady na provoz...

0/0
5.10.2016 8:56

J48i61ř73í 42J65o65z64a 3808173500811

Institut pro dopravní ekonomii, geografii a politiku uvádí v příspěvku, který byl přednesen na konferenci Rozvoj systémů osobní dopravy z hlediska respektování požadavků uživatele na Dopravní fakultě Jana Pernera Univerzity Pardubice a publikovaný ve sborníku následující:

V současné době je dotován provoz vlaků kategorie R a Ex z rozpočtu Ministerstva dopravy České republiky. Na provoz osobních a spěšných vlaků přispívají krajské úřady. (Existuje několik ojedinělých případů, kdy jsou dotovány vlaky kategorie R krajskými úřady např. R na úseku Olomouc – Jeseník.) Na Slovensku uzavírá Ministerstvo dopravy a pošt Slovenské republiky smlouvu s dopravcem, společností Železničná spoločnost Slovensko, a. s. na všechny vlaky (EC, IC, Ex, R, Sp a Os). Na následující tabulce si ukážeme vývoj financování osobní železniční dopravy v obou státech za posledních 7 let.

Výše dotací do osobní železniční dopravy vzrostla v roce 2006 oproti roku 2000 o více než 22 % na Slovensku, v České republice výše finančních prostředků určených na provoz vlaků osobní železniční dopravy za stejné období stagnoval. Toto zjištění je však, jak uvádíme výše, způsobenou změnou metodiky započítávaní dotací do osobní železniční dopravy před rokem 2003 (transformací ČD). Fakticky tedy došlo také k nárůstu úhrady prokazatelné ztráty za vlaky veřejné drážní osobní dopravy mezi roky 2000 a 2006. (Pokud zohledníme současné nastavení vztahu ČD a SŽDC, přibližně 5,5 mld. Kč je další tok veřejných prostředků za řízení a udržení provozuschopnosti dráhy. Pokud by jsme předpokládali, že v roce 2000, by tato položka činila 4,8 mil. Kč a třetina, z těchto dotací připadla osobní dopravě ČD, tak by výše úhrady prokazatelné ztráty činila v roce 2000 přibližně 6 mld. Kč.) (podrobněji viz TOMEŠ, POSPÍŠIL 2006, str. 20)

TAKŽE PANE CHYTRÝ VALÍKU JE TO DOTACE A VY TO FAKT NEZMĚNÍTE..

0/−1
5.10.2016 9:26
Foto

J76a20n 55V53a77l31a31l71í80k 6376339610766

No vidíte někdo tomu stále říká dotace a přitom je to platba za službu.

+1/−1
5.10.2016 10:09
Foto

J53a60n 11V83a32l77a57l17í10k 6976139750316

Bez dotací jezdí i ty dopravci co jezdí i přes ty vesnice.

0/−3
5.10.2016 8:05

J90i85ř26í 78P90l28a97v57s52k85ý 9830276171209

to klidne muzou ... ale proc by zaroven s nima nemohl jezdit i jancura ?

+1/−1
5.10.2016 8:07

J38i22ř64í 33J64o85z35a 3468963300741

Vy mě dojímáte, jak se dostanou lidé z vesnic v okruhu od Budějovic vzdálených cca. 10 km, to vás také zajímá? A PROČ do níže uvedených obcí nejede o víkendu v rámci dopravní obslužnosti ani jeden spoj nám můžete nějak vysvětlit, když jak zde tvrdíte do vesnic jezdí dopravci bez dotací? Z toho dokonce i jedna obec nemá zajištěnu dopravní obslužnost vůbec!?

Z Lipí do ČB, 12 km, obec obluhována je jednou linkou a to číslo 320110 Čakovec - České Budějovice: spoje jezdí ze zastávky Lipí směr ČB v těchto časech: 04:45 - jede jen prac.dny, 05:50 - jede jen v prac. dny, 07:03 - jede jen v prac. dny, 09:19 - nejezdí v době školních prázdnin, 13:08 - jede o školních prázninách, 13:13 - nejede o školních prázninách, 14:53 - nejede o školních prázninách, 16:02 - jede o školních prázninách, 17:11, 17:28 - jede jen 22. 7. 2016

a dál bych mohl obdobně v onom okruhu pokračovat, pro výtah uvádím:

z Doudleb: spoje jezdí jen ve všední dny

ze Zalin: spoje jezdí jen ve všední dny

ze Zvíkova: spoje jezdí jen ve všední dny

z Libníče: spoje jezdí jen ve všední dny

Obec Závraty je do dnes bez veřejné dopravy, nejbližší zastávka je Homole, Nové Homole, Korosecký dvůr vzdálena od obce 1,3 km.

+2/0
5.10.2016 9:48
Foto

M36a33r74e30k 24Z30i73m77m60e12l 4699900254324

protože v našem kraji je jedna z nejhorších obslužností v ČR. Nedávno jsem byl na vesnici na Šluknovksu. Nechápal jsem, jak je možné, že tam co hodinu jel autobus...

0/0
5.10.2016 13:33

J85i36ř71í 94J18o25z98a 3158703460771

Ano to je... Ústecký kraj to je jiná bašta... vy máte na mysli nespíš linku 410 Varnsdorf - Rumburk - Šluknov - Lobendava, na ní je zajištěn provoz cca. od 04:30 do 00:45 hod. v pracovní dny jede každou hodinu (nepočítaje vložené tzv školní spoje) a o víkendech pak jede jednou za dvě hodiny... ano, i mě tato skutečnost tenkrát zarazila...o tom si ale můžeme na relaci CB - CK nechat jet zdát...

0/0
5.10.2016 15:33
Foto

J87a42n 79V21a44l65a49l29í57k 6256919740826

Bez dotací jezdí také ti dopravci co jezdí přes ty vesnice

0/−1
5.10.2016 8:09

J31i70ř63í 53J38o58z36a 3528733170411

Pane Plavský, je zbytečné komunikovat s Valíkem. Valík si pojede pořád stejnou písničku o regionálních spojích, které jsou dnes již v relaci CB - CK, zejména v sedle a o víkendech dost omezené. Absolutně není zasvěcen do problematiky veřejné dopravy na území Jihočeského kraje a nejspíše si tu lečí jen své ego a nedokáže pochopit ani takovou hloupost, že ztráta z jízdného je vlastně dotace od kraje, resp. státu

0/0
5.10.2016 9:21

M10a98r73e11k 22Š59n37o28b14r 9820455410404

Založíte si firmu zabývající se přepravou osob. Které trasy pro svoji firmu budete vyhledávat? Ty zajímavé a ziskové, o kterých se ví, že je o ně zájem nebo ty, na kterých téměř nikdo nejezdí a pro jakýs takýs finanční balanc musí být dotovány z veřejných zdrojů?

Jančura si vybírá logicky a pokud na jeho podnikání nedoplácí kraj ani korunu, pokud jsou cestující spokojeni a pokud i kvůli němu museli kvalitu služeb zlepšit i konkurenti, tak s tím nemám sebemenší problém.

+2/0
4.10.2016 23:16

M97a49r67e13k 51Š95n73o70b44r 9960225850544

Pardon, to má být reakce na příspěvek pana Friči.

0/0
4.10.2016 23:17

P44e60t41r 86M51a45r68š71o78u43n 5665748276446

jenže on na takovouto organizaci dopravy kraj doplácí. nepřímo. protože pak linky "krajské" - jezdící po vesničkách- nejsou naplněny lidmi cestujícími přímo. A tedy objednávaná doprava má nižší obsazenost, ač ji lidé po kraji samozřejmě vyžadovat budou (v rámci dopravní obslužnosti)...

+4/0
4.10.2016 23:24

D65a63v55i77d 48P35e31t22r 7400196670485

Jenže, stát musí zajistit dopravní obslužnost i těch malých obcí a míst, kde "lišky dávají dobrou noc", pak to lze trochu kompenzovat z atraktivních tras a když Vám někdo atraktivní trasy "vyzobe", pak jsou ztráty z těch malých obcí zdánlivě obrovské.

+2/−1
5.10.2016 5:44

J31i21ř67í 38P63l75a88v36s15k92ý 9660716951929

ja ale jako cestujici nechci nikomu nic kompemzovat ... ja se chci dostat z mista a do mista b, co nejlevneji a co nejrychleji. jestli se chce nekam dostat taky lojza ze samoty u tri vlku, necht si zaplati trzni jizdne, stejne, jako ho platim ja.

+1/−1
5.10.2016 7:07
Foto

J95a70n 35V69a33l46a76l77í38k 6146799510436

Když budete bydlet na samotě u tří vlků budete mluvit jinak. Dopravní obslužnost je právě pro tyto účely. A ne že si přijde nějaký Lojza vezme si jen hlavní tah a ten dopravce který pak jezdí i přes ty vesnice kvůli dopravní obslužnosti přijde o peníze a pak ten dopravce bude prodělávat a tudíž musí být ta cenna vyšší.

0/−2
5.10.2016 7:52

J28i22ř48í 11P77l83a96v47s60k21ý 9140126971389

to je na rozhodnuti kazdeho jednotlivce, jakemu bydleni da prednost ... bydleni na samote u tri vlku ma mnoho vyhod, napriklad cenu nemovitosti, ciste ovzzdusi, prirodu hned za barakem ... a take holt par nevyhod, jako napriklad zhorsena dopravni obsluznost. kazdy at si vybere, jake vyhody a nevyhody u nej prevazuji ...

to, ze si nekdo vybere tu prirodu a levnejsi bydleni jeste v zadnem pripade neznamena, ze mu maji vsichni ostatni dotovat i levnejsi jizdne. jizdne ma zohlednovat skutecne naklady na prepravu, a ano, muze to znamenat i to, ze deset kilometru ze samoty u tri vlku do cerne zakopane bude stat vice penez, nez cesta z budejovic do krumlova. trh se tomu tusim rika ...

+2/0
5.10.2016 8:06
Foto

J18a60n 70V87a15l51a41l35í50k 6156499440116

Když nechapete co je dopravní obslužnost za to já nemohu

0/−1
5.10.2016 8:21

J54i42ř38í 34P83l34a54v88s85k79ý 9280706271199

nechapu, proc bych mel nekomu sponzorovat levnejsi jizdne z bodu x do bodu y ... kdo tyto spoje podporovat chce, necht jimi klidne jezdi, kdo se chce pouze dostat co nejrychleji z bodu a do bodu b, necht si jezdi s konkurenci.

+1/0
5.10.2016 8:25

I98v33a 73K57a28i43s77e48r30o53v19a 6628371944868

Ať stát řeší obslužnost malých vesniček, dotuje místní - polostátní dopravce, ale ať nechá žít i soukromníky, kteří jezdí po kraji a nutně nemusí stavět v každé vesnici ... Silnice je veřejný prostor ...

0/0
5.10.2016 9:22

J86i96ř95í 37J48o94z91a 3278813790281

Hezky to řekl Jančura: „Nikdy jsem nekomunikoval vaši podezřelou podporu pana Krigara z GW." GW je myšlena dopravní společnost GW BUS (dříve ČSAD Jihotrans), spadající pod skupinu JIHOTRANS... o velmi nadstandardních vzatích mezi krajem a GW BUS by se daly popsat stohy papíru...

+3/0
4.10.2016 21:44

J72a82n 28J74e90m68e44l34k31a 1355260

Špatně je to, že regionální politici od roku 2008 mohou omezovat volný autobusový trh. Je to zákon proti inovaci. Oni stejně nedělali použitelné produkty. Navíc je to stojí peníze. A to spolu podle mě souvisí.

Srandovní, že Zimola (levičák, ČSSD) vesele vypral ČD ze Šumavy.

Tvrdí se, že vlaky v jeho kraji nejezdí zrovna často. A nyní tvrdí, jak mu jde o veřejnou dopravu.

+1/−1
4.10.2016 21:43

P40e90t25r 66N76e93c17h79a73n71i26c93k97ý 7913316748890

Tohle je problém a rozdíl mezi schopnými a neschopnými kraji. I ten zmetek Hašek ví, že je lepší dopravu nechat odborníkům a nepolitikařit v tom.

0/0
4.10.2016 22:28

J69i13ř41í 56J74o47z25a 3148643120781

to se netvrdí, to je fakt... např. na trati 220 (Praha) - České Budějovice v relaci Veselí nad Lužnicí - České Budějovice: ve směru na Budějovice jede 7 spojů v pracovní dny 7 spojů, v SO 4 spoje, v NE 4 spoje, ve směru na Veselí n. L. je situace stejná: pracovní dny 7 spojů, v SO 4 spoje, v NE 4 spoje , ... na trati 199 České Velenice - České Budějovice je dokonce o víkendech interval 4 hodiny s tím, že první vlak o víkendu z Budějc na Velenice jede až 08:09 hod.! Na trati 201 Ražice - Tábor, je to také k pošušnání... pokud vám ujede např. v pracovní dny vlak z Písku do Tábor v 07:32 hod., další vám pojede za 4 hodiny... tj, v 11:32 hod. Pokud by jste chtěl cestovat z Tábora do Bechyně o víkendu vlakem tak první spoj máte až v 09:07 hod., v opačném směru z Bechyně na Tábor jede sice o víkendu první spoj v 04:16 hod, ale následující spoj jede až cca. za 6 hodin!, tj. v 10:04 hod....

Nejvíc mě fascinuje ta hromada poznámek (omezení jízd) v jízdních řádech, asi si v tom jihočeský koordinátor libuje jako snad žádný jiný koordinátor v ČR, např. tyto jsou z jízdního řádu tratě 194 České Budějovice - Český Krumlov - Černý Kříž: 18 - jede v x do 30.VI. a od 1.IX. ,jede v x, S a 5.VII., 28.IX., 28.X., 17.XI.,nejede 29.X.31 - jede v N do 28.VIII.34 - jede do 7.X. denně, od 10.X. jede v x, 35 - jede v S a N do 26.VI. a od 3.IX., od 1.VII. do31.VIII. jede denně, 36 - jede do 2.X., 40 - jede 4. – 21.VIII., 55 - jede v N a 6.VII., 29.X. 61 - jede do 4.XI. denně, od 7.XI. jede v x,  18112 / 8116 (přímý vůz) Strakonice - ČeskéBudějovice do 2.X.Specifický způsob odbavování cestujících v S a 5.VII., 28.IX., 28.X., 17.XI. "Přeprava kol" - do 2.X.

x - značí pracovní dny, S - značí soboty a N - neděle.

+2/0
5.10.2016 8:54

M27a92r92e70k 64T60o79m64s46a 4322379254339

Pan Vančura je obdivuhodný podnikatel, který dokázal pozvednout místni osobní dopravu. Hrozně mě baví, jaký je náš národ "trenérů a podnikatelů". Spousta lidí tady ví přesně jak se co má dělat, ale kolik z nich to dokáže opravdu zrealizovat? Pane Vančuro, já Vám tímto děkuji, že už nemusím jezdit do Budějovic vlakem s čd(zážitek, který si rád odpustím). Přál bych si, aby si naši politici, kteří rozhodují o naší dopravě občas místo auta zvolili i něco lidovějšího. Třeba se jim potom bude lépe rozhodovat nehledě na osobní zájmy.

+1/−1
4.10.2016 21:40



Najdete na iDNES.cz