Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úpravy u nádraží v Budějovicích trápí řidiče. Strážníci tam pokutují

Chodci jsou spokojení, ale těžko hledat řidiče, který pochválí nedávné dopravní změny u autobusového nádraží v Českých Budějovicích. Město tam nechalo postavit novou světelnou křižovatku a dvojici přechodů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82a76n 39M35a31c41h 6236175716217

A kde jsou ty sliby o zavedení značky "Polib a jeď"? Viz: citace z článku:..."Další parkování zůstane blíže k vlakovému nádraží a má na něm fungovat režim K+R, tedy Kiss and Ride, což lze přeložit jako Polib a jeď. „Tento systém bude bezplatný a zastavení bude omezeno na tři minuty, což je nezbytná doba pro nastoupení nebo vystoupení z vozidla,“ doplnil Konečný.

Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/polib-a-jed-dopravni-zmeny-budejovice-dw5-/budejovice-zpravy.aspx?c=A160810_2265363_budejovice-zpravy_mrl

0/0
1.11.2016 20:00

T98o96m11á11š 34M34a73r53t57í90n38e49k 9259263416398

Celá doprava v ČB stojí za h. Není snad v republice horší město než Budejice

0/0
1.11.2016 19:44

J46i43n42d46ř68i52c76h 88Š46k13o83p95e75k 4695481200405

V normální zemi při porušování zákonů nastoupí policie a donutí dotyčné zákony respektovat.

V ČB lezli chodci do silnice v křižovatce a radnice místo trestu jim tam udělala přechod

Bravo !!

+7/0
28.10.2016 16:51

J57i97ř29í 52S41o42u76č60e35k 5516737729539

Kolem nádraží se pohybuju hlavně jako chodec a byl jsem jedním z prvních, kdo tady v diskusích plány na tuto úpravu a vznik přechodů kritizoval. Když ale čtu „argumenty“ některých řidičů, neodpustím si jeden vzkaz: Pokud vám opravdu přijde adekvátní posílat chodce na několikanásobně delší trasu do po všech stránkách vevyhovujícího podchodu se strmými schody a stojící vodou, abyste ušetřili půl minuty času na semaforech, pak mám jedno doporučení: když se vám Nádražní nelíbí, proč si jí neobjedete sami, třeba přes Mladé kolem hřbitova a na Dobrovodskou? Když věříte, že by méně pohodlná a delší varianta neměla vadit chodcům, proč vadí vám? ;-)

0/−4
28.10.2016 9:38

J40i94n92d83ř72i70c40h 82Š74k95o23p15e34k 4645851620235

no řidiči taky musí kolikrát jet delší než přímou trasou

+2/0
28.10.2016 16:56

V98l91a18d95i82m82í63r 77Č20í90ž68e73k 4248217806956

Ten náměstek pro dopravu lže ostatně jako každý politik.Udělali křižovatku ůplně na h...o a hned přikázali měšťákům, ať tam vybírají.Jsou to hajzlové.

+5/0
28.10.2016 7:03

M62i39c23h65a92l 94M52r96a35z32i43k 6437887284420

Kdyz to je tak kdyz se delaji upravy uplne zbytecne kvuli lenosti lidi. V tom miste je podchod, ktery je nejbezpecnejsi formou prechodu hlavni silnice, ale lidi jsou moc lini jit tech par schodu dolu a podejit to a tak radsi behali pres silnici. A misto toho aby mesto postavilo mestaky a vybiralo pokuty za prechazeni v miste zakazu, tak to radsi rozkopou a udelaji krizovatku s prehcodem pro chodce, kdyz o metr vedle je ten podchod... tohle proste jeden nepochopi...

+9/0
27.10.2016 23:06

M83i51l38a68n 89W18e74l29s13e33r 5202578588581

lepsi reseni by bylo udelat eskalatory nebo vytahy do podchodu. Ted uz ten podchod nebude pouzivat nikdko a muzete ho zasypat.

+4/0
28.10.2016 0:56

M86i21c65h98a48l 41M68r43a65z86i76k 6587747174630

To bjy asi nemelo efekt, na te strane u autobusaku/mercury jsou eskalatory i vytah a prave odtamtud lide nejvice behali pres silnici - takze v tom to nebude, toto nepomuze...

+2/0
28.10.2016 7:26

M50i79l36a81n 32W77e64l49s91e76r 5712518818641

Ale na druhe strane nejsou. Podchod je mrtvy, smradlavy, skoro nebezpecny. Podle me by bylo lepsi na krizovatce u Grandu pridelat zabradli a prinutit lidi do podchodu. A ten samozrejme zmodernizovat.

+6/0
28.10.2016 7:46

M16i15c82h85a97l 85M90r73a98z32i40k 6657357754300

No to ano, urcite lepsi nez delat prechod pro chodce a dalsi semafory... kazdopadne ten podchod neni zase tak hrozny a ani nebezpecny - to dalekohorsi jsoutreba v Praze...

+1/0
28.10.2016 7:56

J14a49n 38M48a47c80h 6546555186667

nebo podchod u hřbitova Otýlie. Ten se také "povedl". Invalidi a matky s kočárkem si tam můžou tak akorát rozbít hubu, při letu dolů. Rv

0/0
1.11.2016 0:15

J81i24ř69í 82K44o41c35u84r56e67k 6115844835758

No jo, když ono je to tak, že vjedete do křižovatky levým odbočovacím pruhem a až tepre při pokusu odbočit vlevo se dozvíte, že nesmíte. Ani na kole. Před začátkem odbočovacího pruhu toto omezení není vyznačeno. Proč asi? Vybralo by se méně pokut, protože by málokdo odbočil do kázaku, když by o tom věděl předem.

0/0
27.10.2016 21:10

V83l32a83d54i60m60í27r 38V35á11v53r94a 9267954737978

Jistě, to není nic nového. Navíc po rekonstrukci bude údajně ulice Štítného jednosměrná směrem z Rudolfovské na Lannovu třídu. Takže já protože bydlím ve Štítného budu muset objíždět půl centra abych se dostal do Rudolfovské. Což je v kombinaci se situací u Mercury fakt super už teď. ;-D

0/0
27.10.2016 19:37

D34o89m23i12n62i53k 65K87a52č64í39r80e50k 7106464816646

Jak rika tata - Budejovice jsou mesto semaforu. A pribyvaji dalsi a dalsi a dalsi.

Ale co me v tomto clanku fasicinuje je, jak pisi, ze byl v Prumyslove ulici problem s nekolika ctverecnimi metry, protoze patrili soukrome osobe. To to jako promovani inzenyri nevedeli drive, nez se s tim zaclo? Je jasne, ze majitel je nenazrany a bude za odkup pozadovat hodne penez. Majiteli jen stacilo pockat, nez se zacne a vsimnou si, ze ten jeho kousek vlastne potrebuji. Pak uz jen natahl ruku a rekl dejte..vic..vic..vic..

+2/−1
27.10.2016 15:40

M83i87l85a63n 26W29e16l22s85e97r 5732198468171

A dalsi planovane semafory: Husova u kaplicky, Branisovska-Opletala, O.Nedbala-Opletala.....

+1/−1
27.10.2016 16:25

J44o71s53e14f 56H29o94n32e29š 7921132130593

Nechápu,proč na Opletala chtějí cpát semafory.Opletala je velice klidná,zvýšený provoz je na Branisovské

0/−1
27.10.2016 19:33

M24i45l72a51n 23W66e41l10s75e66r 5842488918481

protoze autobusy MHD maji problemy s odbocovanim. A protoze radnice miluje semaforovou firmu.

+1/0
28.10.2016 0:18

J92o26s46e30f 26H97o60n81e61š 7541762260883

Já myslel,že s odchodem Popelové se semafory zarazí.Kdo je ten padouch po Popelové?

0/0
28.10.2016 12:35

M61a79r37k71é28t52a 77V92o54l53t97r96o52v60á 4678523324600

a to ještě není v článku další lahůdka zmiňované přestavby - zrušená místa k parkování před železničním nádražím! a taky tam měšťáci docela rádi hlídají a pokutují auta, která zastaví u taxislužby a nejsou taxi!

+1/−1
27.10.2016 15:05

R86e20n97é 78C34v67r20k50a57l 9826969556216

Podobnost článku čistě náhodná?

http://dfens-cz.com/budejovicka-past-na-ridice/

+1/0
27.10.2016 14:42

P70a84v94e23l 56Ř97a72p40e93k 7932506509655

Náhoda to není. Automobilový lobbista D-Fens se několikrát chlubil, že má kontakty na někoho v novinách.

0/−2
27.10.2016 15:49

J77a77n 92N47o72v71á62k 9757522587777

"Náměstek primátora pro dopravu František Konečný ale upozorňuje, že ani před úpravou nemohla auta vyjíždět vlevo ze Žižkovy do Nádražní, takže je to pro některé jen výmluva."

-

Jenže mohla vyjíždět aspoň doprava na Nádražní, takže je to jen další z nekonečných výmluv k příšerným paskvilům diletnanta Konečného.

+3/−1
27.10.2016 14:21

V20l32a54d74i71m41í16r 17D59v40o50ř98á78k 6306736584804

Snad ten podchod zalejou betonem, nebo zavezou odpadem z Temelína, aby se v něm něco zlého nestalo. Jako chodec bych si ještě přál úplné odstranění zábradlí mezi silničními pruhy pro volné přecházení po celé délce nádraží, a také aby se lépe dalo zdrhat revizorům od zastávek;-D

+1/−1
27.10.2016 13:42

J19a31n 41N30o84v85á94k 9477872817397

Hlavně by se tam ještě tak troje čtvery semafory určitě vešly. A ke Koh-I-Nooru taky!

+3/−1
27.10.2016 14:22

O48n77d10ř48e40j 30N50o24v91á64k 9797634529519

Zapomněli jste na jednu věc.

Je tam podchod pro pěší. A nad (!!!) tímto podchodem jsou nově (!!!) zbudovány přechody pro pěší a semafory ....

Zdá se, že se radní Č.B. inspirovali Prahou 6 ....

+8/0
27.10.2016 13:19

P70a45v14e29l 21Ř37a50p39e42k 7892656629395

Doba, kdy se pojízdné popelnice upřednostňovaly na úkor chodců, už se naštěstí stává minulostí. Vy si vezete zadek, ale ostatní by kvůli vám měli chodit nahoru a dolů?

+1/−5
27.10.2016 13:48

J32a50n 24N35o93v41á66k 9767392897357

A hele - fanatik Řapek. Psi, auta a drony! Bu bu bu Řapku! :-P

+7/0
27.10.2016 14:24

O17n24d49ř20e15j 39N48o85v37á11k 9737574539179

Vždycky mne fascinují lidi, kteří se nechávají obsluhovat auty, ale když oni jdou po cestě, tak nechť auta zmizí ...

To mi připomíná, když lidi v Praze tenkrát brojili proti magistrále, že od ní jde hluk a zápach .... pražský magistrát řekl - dobře, tak magistrálu zavřeme - to bylo křiku, že oni se chtějí dostat autem domů ..... a že žádné zavření magistárly vlastně nechtějí, protože by oni museli chodit pěšky ...

+4/0
27.10.2016 14:52

O54n90d73ř84e47j 76N97o26v93á56k 9827344879509

Výborně. Čekám vás každý večer u své práce -a ponesete mi v každé ruce 40 kg přes celé město se dvěma přestupy ... a žádné pokládání na zem .... a budu to potřebovat tak dva měsíce ....

+2/0
27.10.2016 14:46

P73a26v44e56l 95J93o23s81e88f 64M12ö41r26t17l 9189311762587

Plně souhlasím[>-]

0/−1
27.10.2016 20:11

M50i50c56h63a68l 60M44r42a52z81i36k 6977457874930

neexistuje bezpecnejsi prechod nez podchod nebo nadchod - prost emimourovnove krizeni. Nic lepsiho neni. Ale nekteri to nedokazi pochopit a musi nutne lezt autum do cesty....

+2/0
27.10.2016 23:14

P91e89t42r 86D91l68o88u15h23ý 3745651762258

Nejen Prahou 6. V Plzni u nádraží je také podchod (Americká x Sirková). Eskalátory, bezbariérový, uvnitř obchody, čisto, velký pohyb lidí, takže se nikdo nemusel bát. Potom se postavil jeden přechod, následně další. Tím přestali lidé do pochodu chodit, přebíhají mezi auty (mimo přechody), obchodům ubývají zákazníci, takže zavírají. Když se rozbil eskalátor, už se neopravoval, protože se to už nevyplatí. Takže zanedlouho se z toho stane pěkný hotel pro bezdomáče. Takže města místo toho aby získalo peníze za pronájmy, bude řešit, co s tím a samozřejmě platit.To vše pod záminkou, že město je pro lidi a ne pro auta. Pěkné heslo, ale někdo zapomněl těm autům vysvětlit, aby si sama nejezdila po městě tam a zpět. Protože řidiči a spolujezdci asi nejsou lidi.

+1/0
27.10.2016 13:51

P98a48v74e53l 10Ř28a65p36e15k 7402736629305

Nedává žádný smysl, aby kvůli autům museli chodci jít delší trasu, motat se nahoru a dolů. Auta mají vzdálenosti zkracovat, nikoli prodlužovat. Pak se nejedná o pokrok, ale o sobectví a omezenost.

0/−5
27.10.2016 14:05

O96n57d34ř86e95j 73N69o53v34á47k 9297264639839

Nedává žádný smysl dávat 3 přechody v rozmezí 100 metrů, když tam je podchod ... ten, kdo chce žít ve městě - musí počítat s auty ... kdo nechce auta - nechť se odstěhuje na samotu ...

Jenomže vy chcete obojí - být obsluhován auty a zároveň auta nemít - a to jde dost těžko ...

+4/0
27.10.2016 14:50

P84e72t40r 63D29l84o90u42h33ý 3255981912158

Nekrmte trola, nemá to smysl.

+3/−1
27.10.2016 15:40

J24a41n 71N91o83v61á14k 9727242447687

To je logické. Když líné lemry odmítají používat podchod, skáčou pod auta a přelézají zábradlí v prostřed čtyřproudovky, tak jim tam postavíme semafory, přechody, ještě víc zmrvíme dopravu na okruhu a budeme pokutovat řidiče.

+3/0
27.10.2016 14:23

J50a27n 56D97u45d64í89k 8793681647467

Podchody jsou barierove a neodpovidaly poloham zastávek

0/0
28.10.2016 9:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.