- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokrok se nedá zastavit. 8 km za rok, ale Zaplať PánBůh za to.
1km necelých 100 milionů na rozšíření !!!!!!!!!!!
A kdy se z Prahy dojede po dálnici v jednom kuse až na Dolní Dvořiště (a vlastně pak i dál v Rakousku, kde čekají, aby ze své strany dotáhly dálnici k hranici, až budou vědět, kde se napojí na naši)? Jak to vypadá? Je podle mne velkou ostudou všech porevolučních vlád, že tu stále máme na dálniční síti tak obrovský dluh. Souvislé dálniční spojení se zahraničím se v dané éře vybudovalo jen jedno. Všichni se obouvají do D1, která ale trpí z velké většiny i absencí jiného dálničního spojení mezi Čechami a severem Moravy.
Téměř každá naše "dálnice" má nějaký rest.
Tak bacha! U Dolňáku už chodí mužik po polích, nosí teodolit a jiné měřáky, desku s papírama a něco si mumlá. A taky fotí. Kdo by to tak jen mohl být? Já to nejsem
Super. 25 let od revoluce budeme konečně jezdit kolem CB.
28 let od revoluce proběhne výběrové řízení, 29 let od revoluce se začne stavět. 30 let od revoluce se začne jezdit kolem Budějc - v tom nejoptimističtějším případě.
Hlavně prosím ať se už konečně začne stavět i ve Středočeském kraji... Tolik pirátů,co tam potkávám, snad nikde jinde není...
Prý v květnu 2017 a pak v červnu 2017 mají padnout územní rozhodnutí pro dohromady 6 úseků dálnice ve Středočeském kraji... to jsem zvědav.
S radostí a nadšením bych počkal, až to bude v provozu. Když si vzpomenu na zvlněnou dálnici o kus dál, o nedořešenou situaci za Táborem, kde se pořád jezdí v jednom pruhu a další fiaska, tak jsem dost skeptický.
A budou si ČD a GW Train Regio vzájemně uznávat jízdenky? Jestli ne, tak jim kašlu na klimatizaci a pod., protože to bude tak jako tak krok zpět.
ne .. ČD to odmítli. Protože celou soutěž se jako poražený stále snaží napadat