- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To se mi stalo kolikrat ze jsem z niceho nic vletel do louze, protoze experti od silnic neudelali na silnici odtok z mista kde se voda hromadi .... musi za to take nest zodpovednost ...
Pokud jste "vletěl" do kaluže, tak jste měl štěstí, že nemuseli přijet cajti. To by jste měl písemně, že jste "nepřizpůsobil rychlost jízdy stavu a povaze vozovky".
Když je silnice mokrá, je nutné jet opatrnějí. Je rozdíl v rychlosti dokud jsou vidět "kamínky" v asfaltu, a když je souvislá vrstva vody. Jezdím tak, abych si stačil všimnout tohoto rozdílu - holt v dešti musím ubrat a nejet "v tolerovaném překročení", ale podle předpisů nebo i pomaleji.
Viník se nehledá, viník musí být určen. Po té silnici jezdím téměř každý den a je na ní znát, že slouží jako tranzitní z Prahy na jih Čech, konkrétně v místě kde havaroval ten autobus jsou vyjeté koleje a jiné pasti na řidiče. Navíc úspěšně pochybuji, že v 26 letech měl ten hoch nějak přehnaně zkušeností s řízením tak velkého autobusu, takže obligátní věta o nepřízpůsobení rychlosti poslouží jen jako argument, proč z něj udělat další exemplární příklad piráta silnic. Pokud je to normální člověk, tak jen to co provedl, pro něj bude trest do konce života, aniž by o něm musel rozhodnout jakýkoliv soud.
Absence zkušeností se projevila nehodou. Kdyby měl najeto o pár tisíc kilometrů v/po dešti více, tak by jel buď pomaleji, nebo o nějaký decimetr vedle (podle toho, co je v daném úseku možné).
S samo-trestem souhlasím. Pokud je normální, tak ho nářek zraněných bude strašit do smrti a jiný trest nebude příčinou nápravy, ale jen vyhovění liteře zákona.
Co znamená, že nepřizpůsobil rychlost? Za to lze v podstatě potrestat každého, kdo někdy havaroval.
Tých čo nedali prednosť sa to asi netýka. Alebo by sa to asi netýkalo Tatrovky, ktorá našťastie v tom momente v protismere nebola.
A jak rychle jel neřeknete? Když "nepřizpůsobil na přímém úseku rychlost" 90km/h se snad na morku rovně jet dá.
Už by měli zrušit tento paragraf o přizpůsobení jízdy stavu a povaze vozovky plus svým schopnostem. Není to nic jiného než výmluva proč jsou silnice v takovémto stavu, proč jsou na hlavních dálničních tazích souvislé ledovky atd. Platíme mýto, dálniční známky, daně a silniční daně na to, aby to vozovka byla v pořádku. Na fotkách jdou vidět hrozivé vyjeté koleje. Měli by okamžitě žalovat správce silnice jaktože je v takovémto stavu. Kdyby měli správci silnic nějakou odpovědnost hned by situace vypadala jinak.
Jsou situace, kdy se daří udržet PRŮJEZDNOST s vypětím všech sil. Za průtrže mračen prostě nemůže normálně myslící člověk jet ani zdaleka maximálkou, stejně jako za mrznoucího mrholení (a solte si jak chcete) nebo sněhové bouře.
Pokud je silnice omezeně sjízdná druhý den po "všech čertech", tak je na řadě se zamyslet, jestli neobnovují provoz na důležitější silnici. Teprve až když je jasné, že si správci a udržovaci silnic dávají "dvacet", oslavují ... tak je na řadě stěžovat si.
Prostě trvat na sjízdnosti maximální povolenou rychlostí za všech okolností není známkou zkušeného řidiče ani uvažujícího dospělého.
Jenom hrozí To je smutné...
Chcete ho posadit za katr bez soudu a bez advokáta?