Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Můj prvotní nápor byl brutální, vysvětluje ředitel lázní odchody zaměstnanců

Loni zamířilo to třeboňských lázní 32 tisíc návštěvníků. Současný ředitel Milan Kramárik si přeje, aby se jejich počet dál navyšoval. Zároveň musí však řešit personální problémy - od ledna do října 2016 odešlo z Aurory zhruba 75 zaměstnanců. Prý kvůli tvrdým požadavkům, které na podřízené od svého nástupu měl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P72e79t91r 17C62h84o51v54a39n20e58c 3708638245557

Hodně se hovoří o tom, že lázně Aurora chce koupit náš ministr financí a také se hodně hovoří o tom, že pan Kramárik je tam nastrčen, aby lázně zlikvidoval, resp. jejich hodnotu pro p. Babiše zminimalizoval. A jak vidno, Babišův krajánek Krámárik, se opravdu snaží.

0/−1
25.1.2017 15:23

J82o62s45e50f 79Ř79i50m51n71á50č 1605650695521

Ježíši to jsou ale kecy. Nejspíš pan manažer moc dobře ví,proč tady na rovinu nenapíše,kolik platil oné nízkopříjmové skupině ? To,že jim přidal 10% je tak informace k ničemu. Osobně pár lidí,kteří znám a vím proč. V první řadě jde vždycky o peníze a v druhé řadě se tam příšerně změnilo prostředí pro to aby tam někdo vůbec chtěl pracovat, viz denní reporting, a další libůstky. Jedna z těch známých ,dělala tam léta na masážích,což vůbec není lehká práce odešla vedle do Rakous a jen tak na okraj, na "dýškách" od pacientů měla za měsíc víc,než na Auroře měsíční plat. Nemluvím o mnohem přívětivějšímu přístupu k zaměstnancům. Tohle ,co tady pan manažer mluví asi praktikují asijští zaměstnavatelé a to je něco,co Češi nedaj. Viz automobilka Hyunai před pár lety. Myslím ale,že v Třeboni zatím zaměstnance nebijou ale ..nevím ?

+5/0
22.1.2017 18:32

J76o80s83e88f 30Ř57i41m69n63á68č 1745450205391

A to ještě neřekli,kolik lidí uteklo v roce 2015!

+4/0
22.1.2017 18:48

M94i63r42o95s45l40a41v 45V87l22a24s30á30k 4178500553962

Něčím mi připomíná jistého Drymla. A studium ve Lvově také není k zahození.

+7/0
22.1.2017 16:07
Foto

T25o97m77á57š 36D68v49o16ř82á85k 3285933706146

Tak Dryml je první liga, tohle zatím jenom okresní přebor. ;-)

+2/0
22.1.2017 17:47

J68o49s54e87f 39Ř54i25m34n38á16č 1875680685681

Jenže tenhle se chce té první lize za každou cenu vyrovnat.

0/0
22.1.2017 18:47
Foto

T10o49m89á23š 66D53v75o67ř62á13k 3365233356236

O tom nepochybuji, dle článku má slušně našlápnuto. :-P

+1/0
23.1.2017 7:12

P59a22v46e74l 83M52a73l74e42č77e95k 5401714852901

Klasický důsledek z měny pacienta v klienta. Pacient se léčí, klient se zobchodovává. Tzn. s co nejmenšími náklady z něj co nejvíc vytřískat. Že by měl být léčen? Prdlajs. Vysyp prachy, neotravuj a zmizni - toť krédo tohoto prý manažera. Třebońské lázně se z jeho "manažerování" budou nejmíň 5 let vzpamatovávat.

+12/0
22.1.2017 15:59

M88a66r98t49i66n 91V71i60o50c94h45n16a 6465280731130

To bude těžkej psychopat :-\

+8/0
22.1.2017 14:58

Z40u64z22a91n41a 13Č25e94k93a66l71o93v82á 1947674831765

Nízkopřijmovým přidal 10%, to jako uklizečkám s minimálkou přidal 900 a tím má pocit, že uklizečka toho uklidí 2x víc. "Pracovat s denním reportingem", to znamená, že lidi každý den vyplňujou tabulku, co a jak dlouho dělali a pak ředitel je pak buzeroval, že toho dělali málo a moc dlouho.

To moc dobře znám. To člověk vydrží tak týden.

+11/0
22.1.2017 14:27

M73a45r36t72i68n 30R86a61c95e79k 8471460370554

Takze odesli lide, kteri zjistili, ze se situace zmenila a nemuzou si delat co chteji, pripadne maji manko na sklade, nicmene soucasne jich naprosta vetsina odesla tesne po tom, co nastoupili. A i kdyz odesli tesne po nastupu, projevilo se to rusenim dlouhodobe fungujicich individualnich procedur.

Pan mluvi trosku nekonsistentne a tudis bych rekl, ze trosku keca.

+13/0
22.1.2017 14:18

K68a73r64e74l 59F93r59a85n72ě71k 3148823947975

Možná by bylo zajímavé, udělat také rozhovor s těmi co odešli.

+24/0
22.1.2017 14:03
Foto

T88o65m81á20š 68D41v10o91ř10á44k 3205773596946

Zase další chytrák...

+9/0
22.1.2017 13:57
Foto

M61i64l78a66n 47S97t96e38h17l44i73k 4343893119735

Nechapu proc jeden zasranej cobol rusi zavedeny program krery tam fungoval i za komancu a lide i zamestnanci byly nadmiru spokojeni PROC!?

+13/0
22.1.2017 13:33

M31a89r73c31e97l 94S23t68a78r14ý 9378634673399

tenhle typ manažerů už je naštěstí na ústupu. řvát a ždímat všechny kolem už dnes opravdu nefunguje....

+22/0
22.1.2017 13:26

M54a96r98t97i97n 30R92a15c65e83k 8961690800304

Ale mrzi tim stihne jeste rozes*at trebonsky lazne.

+6/0
22.1.2017 14:19

P18a85u77l 40Š35k69a20r69v87a79d64a 2814912850733

Sebestředný, arogantní dobrodruh.

+19/−1
22.1.2017 12:44

V38l83a40s66t83i20m45i74l 35B68a17l68á64č 1158753611262

K příspěvku pana Rykra - tam kde působil, se z toho dodnes nevzpamatovali.....

25 let jezdím do Aurory.Poslední 2 roky katastrofa. Každé léčení je 70% psychologická záležitost - to vše je z Aurory pryč. Vzniklé morální škody odchodem mnoha odborníků jsou už nyní neodvratitelné. Může mně pan manažer vysvětlit, proč se musí čekat na malou proceduru do 16.00 hod odpoledne, když dané pracoviště zeje téměř prázdnotou? Proč musí jít pacient do posilovny přesně na minutu, když se zrovna necítí dobře? Proč vidíme jen vynervované servírky, pokojské, rehabilitační pracovníky, tedy ty osoby, které se dříve usmívaly a dodávaly těch zmíněných 70%? Ti mohou za to, že se někde snad kradlo? Proč se taková záležitost nevyřeší s příslušnou kompetentní osobou a okolí o tom ani neví? Proč jsou stěny v posilovně, v rehabilitačních místnostech a jinde vybíleny, bez obrázků, bez výzdob? Proč jsou pryč všechny hodiny z rehabilitačních místností, kdy pacient přesně věděl, že za x minut se v klidu zvedne a půjde s úsměvem na další proceduru či oběd? Proč jsou v jídelnách automaty na kávu a místo roznosu od usmívajících se servírek, pohyblivě hendikepovaní pacienti ve frontách do sebe naráží, vyhýbají se a po těžkém boji kávu přinesou ke stolu? Proč jsou uzavřeny některé kavárny a bary, proč veškerá kulturní činnost, taneční večírky jsou maximálně omezovány? Proč starší klienti odcházejí z Aurory do Berty, aby mohli za kulturou přímo do města, když v Auroře je úplně mrtvo? Proč stovky klientů z Aurory a Berty odchází natrvalo a ostatní obdobné lázně - Hodonín, Bohdaneč, Jáchymov praskají ve švech? Proč slavný ředitel chodí po procedurách a poučuje personál, jak mají pracovat, když nemá žádné odborné ani psychologické znalosti v oboru? Proč se plánují investice na opravy, když balneo je 10 let po generální přestavbě a budovy s ubytováním teprve několik let po přestavbě? Proč?. Proč? Proč?

Je neuvěřitelné, jak jeden dobrodruh může za 2 roky vše zničit, co se za 40 let vybudovalo?

+46/−1
22.1.2017 12:39

V74l14a81d10i72m12í93r 56N69o65v26á44k 3262154446291

Protože radní města jsou blbci a pana ředitele se každý bojí.

+7/0
22.1.2017 13:51
Foto

T76o81m53á40š 85D70v83o43ř59á18k 3335663146146

Takových případů je bohužel teď mnoho. Přijde nýmand, prohlásí se za odborníka a všechno rozxebe. Než se přijde na to, že jsou škody trvalé, tak už je většinou pozdě.

+13/0
22.1.2017 13:59

N92e36l63a 88Š76á20f84r10o36v89á 1828960272

To melo byt plus.

0/0
23.1.2017 12:04

V92i11k58t30o34r 86N90á82r61o45ž75n54ý 3899702318

Obrovská fluktuace 75 lidí z 400 během ledna až října ?

To žádná obrovská fluktuace není. V jiných firmách je taková fluktuace za 2 týdny...

+2/−9
22.1.2017 12:35

J91i48ř44í 88S52o75u38č62e54k 5486937589289

Ve firmách, kde z >90 % pracuje odborný úzce specializovaný personál?

+6/−1
22.1.2017 12:59

V49i91k70t43o67r 76N82á83r39o82ž46n74ý 3319522578

Lázně nezaměstnávají z 90% nějaký extra odborný personál. To nejsou jenom rehabilitační pracovníci. Ale číšníci ,servírky, kuchaři, údržbáři, pokojské, recepční atd. atd...

Lázně nejsou po personální stránce něčím jako je například výzkumný ústav pro letecké motory...

Jinak ta fluktuace je dnes vyšší v jakékoliv firmě..

0/−1
22.1.2017 14:02

J60i18ř97í 16S87o92u60č90e10k 5396307879399

Ještě doplňte, kolik z celkového počtu zaměstnanců lázní tvoří číšníci, servírky a recepční, a pak vám možná dojde, jaký nesmysl jste napsal.

+2/−1
22.1.2017 15:05

J55o20s35e75f 68H51o89n89e11š 7171772170863

To je obrovská fluktuace.Když 1 pracovník odejde a nastoupí nový tak trvá min.3 měsíce než se díra zacelí a pokud je tam prodleva,tak musí výpadek pokrýt ostatní a ne vzdy si to nechají líbit,při situaci na trhu práce

+9/−3
22.1.2017 13:00

V91i18k12t68o67r 98N27á77r54o55ž42n16ý 3659662588

U většiny dodavatelů pro ŠKODA Kvasiny byla fluktuace za rok 2016 kolem 300 %...na průměrné pozici se vystřídali během roku 3 zaměstnanci. Takže asi tak .

0/0
22.1.2017 13:58

J90o40s22e78f 46H36o72n13e17š 7761332400613

Tam děláte na pásu,takže novýmu řeknete "budeš šroubovat to či ono" a funguje to.Jiná situace je když musíte používat mozek a mít nějaké znalosti

0/0
22.1.2017 19:09

N55e52l39a 90Š28á94f83r57o32v42á 1398130202

Tam jde asi hlavne o to, ze pred jeho nastupem lide de facto neodchazeli... A najednou behem ani ne pul roku petina lidi...

+1/0
23.1.2017 12:02

P84e98t77r 29C19h11o92v98a59n88e38c 3408798235887

Pak s takovou firmou ovšem není něco v pořádku.

0/0
25.1.2017 15:08

F11r34a45n36t47i70š34e24k 64K23l20í80m18a 2353588104194

Typický čobol, který si hraje na drsoně, protože jediná vlastnost, která jim opravdu nechybí je sebevědomí. Máslo na hlavě má ten, kdo to kopyto najal.....

+21/0
22.1.2017 12:32

V68l61a37d94i82m96í75r 40F41i12b66i24g98e20r 5154161821334

Nevím kolik si takzaměstnanci lízní u nich vydělají, ale pokud je to podobné jako všude jinde, tak za tu mzdu bude loajální málokdo.

Podle pana ředitele je důležitější denně reportovat co kdo dělá, než aby zaměstnanci dělali co mají v popisu práce.

+22/0
22.1.2017 12:00

J85i15n91d41ř84i69š43k63a 18B38u91r66g50e58r78o68v77á 3525274158135

Lázně Poděbrady - pokojská s mopem stojí v hale a neustále vytírá podlahu, aby vedení šlo na oběd po čisté. Ve tři v noci vyzvedávají uklízečky na úklidy po plesech, ráno ty samé pokračují ve směně. Horror. Utekla jsem odtamtud! Platy nejnižší možné, buzerace a šikana.

+9/0
22.1.2017 12:53

V58l14a94d44i14m20í25r 53F18i14b97i84g49e52r 5174771821914

Jo kravaťáci umí buzerovat, to taky znám, dost jich není o mnoho lepších než tzv. šmejdi prodávající hrnce důchodcům.

0/0
24.1.2017 12:47

Š92t40e73f68a83n 73F90r53i86č54a 7312678863106

Ředitel, který rovnou nastoupí s tezí, že vše co bylo před ním je špatné, je hloupý a špatný ředitel. Narcis.

+41/−2
22.1.2017 11:28

J78i73ř81í 20S57o37u74č53e89k 5556147399169

„Anebo pochopili, že pokud mají ve skladě účetní rozdíl ve výši deseti procent hodnoty skladu, tak asi nejsou těmi pravými na správném místě.“

Nějak si nedovedu představit, jakými sklady mohou lázně disponovat, aby ztrátu deseti procent hodnoty nemohl zodpovědný člověk dorovnat ze svého a radši kvůli tomu odešel. Spíš mi to přijde jako způsob, jak vznosně popsat vyhazov uklízečky, když je záminkou chybějící lahev saponátu.

+21/−1
22.1.2017 10:46

Š27t96e50f11a85n 84F58r85i40č44a 7732408143906

To je sporné. Také někdy někdo nezná metody účtování. Do skladu vstupují postupně často i stejné předměty v různých cenách. Stává se, že někdy neumí FIFO metodou (nebo jinými metodami) účtovat účetní a dělá pitomce ze skladníka.

+2/0
22.1.2017 11:31

P26e64t93r 85H31l13a29d20í66k 2416595501180

To musí být hrozný hajzlRv

+37/−2
22.1.2017 10:31

M47i13r84o69s39l76a56v 92V12l85a68s45á18k 4108680443102

Sympaťák už podle fotky. Holt čobol.

0/0
22.1.2017 16:05

Z51d16e65n20ě19k 59V14a34l11e20n94t59a 3645890608764

No a co teď pravdu ty chudáčku manažere např., že jste se k zaměstnancům zrovna nechovali slušně a ne v souladu s pracovním právem :-P .......

+35/−1
22.1.2017 10:28

V47l55a11d70i15m96í82r 20N87o40v95á58k 3762304436841

Podle životopisu tenhle pán bude vyložený škodič.Divím se Třeboni,že není schopno na funkci ředitele lázní najít Čecha.

+32/−1
22.1.2017 10:25

O20l25d35ř93i39c98h 87R97y60k68r 6289819950

Z páně ředitelova CV :

Od roku 2003 nastoupil do Lázní Piešťany do funkce generálního ředitele. Potom působil v Mariánských Lázních, Jáchymově, Bohdanči a v Teplicích nad Bečvou. Od března 2015 je ředitelem lázní v Třeboni.

Ve volném čase se věnuje cyklistice, lyžím a sportovní střelbě.( a to prý trávil v práci 20 hodin denně ! )

Tak nevím: nadčlověk ? Fluktuant ? Žvanil ?

Každopádně ho asi všude měli tak rádi, že se s ním rádi rozloučili ...

+67/−1
22.1.2017 10:24

V37l22a34d90i96m62í98r 97N38o12v67á94k 3772794226111

Vy jste to rozepsal lépe než já.Gratuluji!

+11/0
22.1.2017 10:26

L37a13d66i35s83l43a39v 95K31v76a59s56n49i12č85k24a 1853817753155

No tak dvacet hodin je pravděpodobně myšleno v době kdy v té práci je, ne sedm dní v týdnu, bez ironie. Bývalí zaměstnanci si přišli podiskutovat ?

+2/−6
22.1.2017 11:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.