Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kamiony se dřevem z šumavských lesů ničí cesty, které patří obcím

Správa Národního parku Šumava opravila v posledních třech letech téměř 30 kilometrů cest za 22 milionů korun. Na rekonstrukci cizích silnic rozbitých od aut s kládami ale přispívat nemůže. Obcím mají pomoci dotace z ministerstva zemědělství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M22i88c18h66a90l 23K80l27a36c63á30k 1510452635

Je škoda, že se toto " ožehavé " téma nevytáhlo na přetřes minulý týden, když byl ve Vimperku na objížďce JČK unser Präsident - Hr. Milouš Eman. Určitě by nějakým "neotřelým bonparem" poznamenal: že silnic na území NP Šumava netřeba a zda nebylo by racionálnější vykopat nové plavební kanály a navzdory suchým létům s nízkým stavem vody v krajině po nich začít plavit do Bavorska a Rakouska dříví po vodě. Čínští investoři to zajisté rádi zafinancují a místní lidem se naskytnou nové pracovní příležitosti ;-D

A jestli ne, tak jsme se zmýlili ( jako v 80. letech s melioracemi) Rv

+1/0
20.6.2017 1:23

V77l55a40d44i95m82í14r 16K94r18á41l 4613156390202

Problém je že se v lese naloží kamion až po "střechu" a pak se u rakouských hranic klády přendaj na dva aby nebyli přetížený. Chtělo by to semtam ty střelce zvážit a silnice budou OK

0/0
19.6.2017 16:21

M81i65l50a11n 78L38i54n54h78a87r77t 8174726207666

Nějak nám nejdou čárky v souvětích a ani " nebyli " není úplně správně...;-)Máte na procvičování celé prázdniny, než půjdete na střední školu... Tak s tím koukejte něco udělati!:-/

0/0
19.6.2017 20:53

M11i73r35o32s61l45a39v 75T96r59e94s26t16i13k 4598945153491

A což takhle k věci? Nemá snad pan Linhart pravdu?

0/0
20.6.2017 10:16

V65e31r34o20n68i78k23a 76M75a11r88t50í14n25k38o86v44á 1303933130

Nevím proč to nevozí po dálnici a nebo železnicí :-)

0/0
19.6.2017 16:12

M65i83c59h13a15l 70K12l41a94c58á61k 1810732575

Ten článek má být o tom, že nákladní soupravy ničí místní komunikace = obecní asfaltky, povrch okrsek a hlavního tahu 1/4 opečovává SÚSJK.

V tomto šumavském cípu naštěstí žádná dálnice nevede a snad ani nikdy nepovede !!!!

Úsek železniční trati Stožec - Haidmühle, po které se ještě před válkou do Reichu kulatina přepravovala ( v podstatě až do Pasova) byl díky železné oponě definitivně uzavřen. Bavoráci v 50. letech trať na svém území od hranic zrušili úplně (zmizela navždy z krajiny) a těžko jí i třeba s podporou EU budou znovu obnovovat = mají naprosto jiné starosti s jistými "Besuchery".....

A poněvadž v komerčních časech jsou peníze až na prvním místě, využívají povětšinou němečtí a rakouští dopravci liknavosti našich kontrolních úřadů a tahají Pošumavím z 75% přeložené klanicové soupravy. Na nějaké deponii před čárou ( u Strážnýho např. u osady Řasnice = früher Pumperle) část kulatiny odloží a pak se pro ní vrátí nebo jí sveze jiný kamion. Vjet přetíženi na jejich komunikace si nelajznou.

Takže hlavní problém je, že z českého lesa táhne náklaďák 50-60.ti tunovou fůru a na to místní komunikace rozhodně nejsou konstruované a stavěné !

0/0
20.6.2017 1:20

M76i15c27h44a52l 11U22k92r66o26p98e31c 9570154747111

Park má výsadní práva zasahovat do chodu a majetku obcí. Park nemá právo odškodňovat obce za své zásahy. Další důkaz o Bláhovém, duhovém zákoně o N.P.

0/0
19.6.2017 15:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.