- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je škoda, že se toto " ožehavé " téma nevytáhlo na přetřes minulý týden, když byl ve Vimperku na objížďce JČK unser Präsident - Hr. Milouš Eman. Určitě by nějakým "neotřelým bonparem" poznamenal: že silnic na území NP Šumava netřeba a zda nebylo by racionálnější vykopat nové plavební kanály a navzdory suchým létům s nízkým stavem vody v krajině po nich začít plavit do Bavorska a Rakouska dříví po vodě. Čínští investoři to zajisté rádi zafinancují a místní lidem se naskytnou nové pracovní příležitosti
A jestli ne, tak jsme se zmýlili ( jako v 80. letech s melioracemi)
Problém je že se v lese naloží kamion až po "střechu" a pak se u rakouských hranic klády přendaj na dva aby nebyli přetížený. Chtělo by to semtam ty střelce zvážit a silnice budou OK
Nějak nám nejdou čárky v souvětích a ani " nebyli " není úplně správně...Máte na procvičování celé prázdniny, než půjdete na střední školu... Tak s tím koukejte něco udělati!
Nevím proč to nevozí po dálnici a nebo železnicí :-)
Ten článek má být o tom, že nákladní soupravy ničí místní komunikace = obecní asfaltky, povrch okrsek a hlavního tahu 1/4 opečovává SÚSJK.
V tomto šumavském cípu naštěstí žádná dálnice nevede a snad ani nikdy nepovede
Úsek železniční trati Stožec - Haidmühle, po které se ještě před válkou do Reichu kulatina přepravovala ( v podstatě až do Pasova) byl díky železné oponě definitivně uzavřen. Bavoráci v 50. letech trať na svém území od hranic zrušili úplně (zmizela navždy z krajiny) a těžko jí i třeba s podporou budou znovu obnovovat = mají naprosto jiné starosti s jistými "Besuchery".....
A poněvadž v komerčních časech jsou peníze až na prvním místě, využívají povětšinou němečtí a rakouští dopravci liknavosti našich kontrolních úřadů a tahají Pošumavím z 75% přeložené klanicové soupravy. Na nějaké deponii před čárou ( u Strážnýho např. u osady Řasnice = früher Pumperle) část kulatiny odloží a pak se pro ní vrátí nebo jí sveze jiný kamion. Vjet přetíženi na jejich komunikace si nelajznou.
Takže hlavní problém je, že z českého lesa táhne náklaďák 50-60.ti tunovou fůru a na to místní komunikace rozhodně nejsou konstruované a stavěné
Park má výsadní práva zasahovat do chodu a majetku obcí. Park nemá právo odškodňovat obce za své zásahy. Další důkaz o Bláhovém, duhovém zákoně o N.P.