Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Revoluce v budějovické dopravě. Z rušné Kanovnické vznikne pěší zóna

Kanovnická ulice je podle počtu chodců druhou nejrušnější ulicí v Českých Budějovicích. Radnice z ní hodlá udělat pěší zónu, vytlačit motoristy a zklidnit i prostor podél katedrály, kde zruší parkoviště. Do Lannovy třídy sloučí přechody. Vše má být hotové nejpozději v roce 2019.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V25l60a61s77t71i29m25i31l 87K92o62c42u14r56e90k 4906963790944

Tak je potřebné vytvářet pěší zóny. Zásobování v pěších zónách městské památkové rezervace bude prováděno výhradně v brzských ranních hodinách, a to ne tak ,že ka kažé hodspodě a baru pojede auto, ale obstará to několik elektroaut speciálně k tomu určených, kde budou napaketovány všechny potřeby daného podniku v jednom igelitu, který si okamžitě odtáhnou do zázemí. Takže sautem se tam nepotkáte.

Tp, co je v článku napsané, jakože se to budeme regulovat atd. to je akorát chos a nepochopení pěší zóny.

0/0
25.6.2017 10:41

V72l37a53s87t84i44m83i39l 67K78o60c50u10r21e67k 4346123650584

K dotazu paní, která poukazuje na to, že oddělení chodníku obrubníkem v pěší či zklidnění zóně je nesprávné. Opak je pravdou, právě vyškové zarovnání bez obrubníků vytváři plnohodnotnou silnici pro provoz aut, jejichž řidiči nerespektují

žádné omezující dopravní značení. Pro Kněžskou v části, kde probíhá zasobování Zvonu je naopak ideální šířka vozovky přesně na cm vyměřena pro středně velké nákladní zásobovasí auto a nic více. Chodník je i historickým prvkem a je nutné jej zachovat a pořádně vysoké obrubníky.

0/−1
24.6.2017 4:09

D69a17n 78H22o91l60i92c14k15ý 5184890526561

no jsem zvědavej, jak se v kněžskej budou vyhýbat dvě aauta v protisměru:-P

0/0
23.6.2017 21:12

D87a94v50i29d 70K72r76a42t86o89c56h51v37í52l 1620309467319

Krajinská jim ukázala, že "zklidnit" to prostě nepůjde... ale oni řekli trvají na dalším "zklidnování" .. Doba je prostě taková, že kam nedojedu autem, tam nejdu.. Pak se diví, že vybetonovaný/vykostkovany město je prázdný, a Gecko na konci města praská ve švech.. A tiché zdražení parkování v domu naproti zimáku je asi taky pokus o zklidnění (parkování)..:-/:-/:-/

+6/−3
23.6.2017 12:37

V87l35a47s19t86i92m25i60l 37K91o40c77u30r77e36k 4136613150704

" kam nedojedu autem, tam nejdu" To je váš problém, historické město s turistickým ruchem má zcela přirozeně pěší zóny, a do budoucna jich bude více.

Ano "dnes je doba taková" krajně buranská, že nejsme schopni bez auta ujít 50 m, ale město je nadčasový fenomén a změnií se to, a že se to mění, je vidět

v jiných zahraničních městech.

Nevím proč do toho pletete Géčko, to je úplně o něčem jiném.

+2/0
24.6.2017 4:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.