Diskuze

Revoluce v budějovické dopravě. Z rušné Kanovnické vznikne pěší zóna

Kanovnická ulice je podle počtu chodců druhou nejrušnější ulicí v Českých Budějovicích. Radnice z ní hodlá udělat pěší zónu, vytlačit motoristy a zklidnit i prostor podél katedrály, kde zruší parkoviště. Do Lannovy třídy sloučí přechody. Vše má být hotové nejpozději v roce 2019.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Tak je potřebné vytvářet pěší zóny. Zásobování v pěších zónách městské památkové rezervace bude prováděno výhradně v brzských ranních hodinách, a to ne tak ,že ka kažé hodspodě a baru pojede auto, ale obstará to několik elektroaut speciálně k tomu určených, kde budou napaketovány všechny potřeby daného podniku v jednom igelitu, který si okamžitě odtáhnou do zázemí. Takže sautem se tam nepotkáte.

Tp, co je v článku napsané, jakože se to budeme regulovat atd. to je akorát chos a nepochopení pěší zóny.

0 0
možnosti
VK

K dotazu paní, která poukazuje na to, že oddělení chodníku obrubníkem v pěší či zklidnění zóně je nesprávné. Opak je pravdou, právě vyškové zarovnání bez obrubníků vytváři plnohodnotnou silnici pro provoz aut, jejichž řidiči nerespektují

žádné omezující dopravní značení. Pro Kněžskou v části, kde probíhá zasobování Zvonu je naopak ideální šířka vozovky přesně na cm vyměřena pro středně velké nákladní zásobovasí auto a nic více. Chodník je i historickým prvkem a je nutné jej zachovat a pořádně vysoké obrubníky.

0 1
možnosti
DH

D71a74n 78H59o93l62i37c36k53ý

23. 6. 2017 21:12

no jsem zvědavej, jak se v kněžskej budou vyhýbat dvě aauta v protisměru:-P

0 0
možnosti
DK

Krajinská jim ukázala, že "zklidnit" to prostě nepůjde... ale oni řekli trvají na dalším "zklidnování" .. Doba je prostě taková, že kam nedojedu autem, tam nejdu.. Pak se diví, že vybetonovaný/vykostkovany město je prázdný, a Gecko na konci města praská ve švech.. A tiché zdražení parkování v domu naproti zimáku je asi taky pokus o zklidnění (parkování)..:-/:-/:-/

6 3
možnosti
VK

" kam nedojedu autem, tam nejdu" To je váš problém, historické město s turistickým ruchem má zcela přirozeně pěší zóny, a do budoucna jich bude více.

Ano "dnes je doba taková" krajně buranská, že nejsme schopni bez auta ujít 50 m, ale město je nadčasový fenomén a změnií se to, a že se to mění, je vidět

v jiných zahraničních městech.

Nevím proč do toho pletete Géčko, to je úplně o něčem jiném.

2 0
možnosti