Diskuze
Budějovičtí radní chtějí dostat sedm procent řidičů na kola a do MHD
Děkujeme za pochopení.
V13l28a39s31t97i26m52i10l 93K92o23c37u93r87e82k
Chybí mi od města dva zcela základní údaje, mimořádně důležité:
1. Klimatizované autobusy a trolejbusy ANO/NE
2. Nízkoemisní autobusy (plyn, elektřina, atd.) ANO/NE.
Připomínám jen, že obdobná města např. na Slovensku již nakupují jen klimatizované autubusy.
M51i29l17a19n 69B80u73r11i26a36n
Tak nám ty plány pěkně osvětlili, řekl bych, že už asi po desáté. Udělá se nějaký ten průzkum za peníze daňových poplatníků a odloží se do šanonu. A zase napřesrok se udělá nový a tak pořád dokola. Ještě že alespoň v semaforech se daří plnit plán. Jinak celé divadlo má jeden smysl - rozdělovat veřejnost, V tomto případě na chodce a motoristy. A jak vidno, daří se jim.
P48e98t63r 24B28á76č31a
Jo jasne, tak si tam sednete laskave sami a dejte pokoj.
J11o58s20e33f 39P26o22l94í35v21k85a
A co kdyby v první fázi začali radní jezdit na kole sami? Když před lety uzavřeli pro cyklisty Panskou a Mlýnskou, tak jsem měl dlouhou komunikaci s "cyklistkou" Popelovou, proč alespoň Mlýnská pro cyklisty nezůstala. Napřed mi napsala asi 5 naprosto zcestných mailů svědčících o tom, že se tam těch pár set metrů z radnice nevypravila, aby viděla situaci na místě. A nakonec to uzavřela, že ani Panská ani Mlýnská ulice nemají parametry pro jízdu cyklistů. A to v tu dobu byla Popelová na radnici výjimkou, co občas na kole i jela.
P11a98v18e82l 61J27o71s57e85f 88M88ö37r82t44l
Jezděte tudy dál, nebudete sám, Ostatně v obou uličkách osobáky "sviští" jedno péro. Podnikatelé mohou, občan nikoliv.
P54a12v90e11l 56Ř21a25p56e64k
Nožičky lidem narostly k tomu, aby chodily, nikoli šlapaly na spojku a plyn. Bohužel masový automobilismus zdevastoval prostředí kolem nás natolik, že z procházky městem se stává jedna velká hrůza plná neskutečného kraválu, ostřikování blátem, smradu, nebezpečí, čekání, obcházení a překážení. Masový automobilismus tak do sebe jako černá díra chytá další a další lidi, kteří by normálně šli pěšky nebo jeli na kole, jenže to nejde, prostor ulic určený k chůzi je jedno velké peklo, což si neuvědomuje nikdo z těch, kteří se od počátku zavírají do svých popelnic, kde postupně degenerují a odlučují se od reality.
Je třeba učinit rázná rozhodnutí a zásadně omezit automobilismus ve městě ve prospěch pěších, cyklistů a MHD. Parkovací místa zprivatizovat a z eráru už žádná nestavět.
J65a46r78m87i18l13a 26P15í23c35h98o32v46á
Jezdila jsem na kole do práce přes 20 let, nejdřív 10 km tam + 10 km zpátky + nějaký ten nákup nebo cyklovýlet, potom 4+ 4 km. Za každého počasí, když nebyl sníh, tak i v zimě. Problem není v ježdění, ale v nekvalitních náhradních dílech pro kolo, hlavně součásti brzd, pneumatiky a řetězy. Řetěz měl vydržet cca 2.000 km, když ale vydržel 200 km, bylo třeba ho vyměnit, byl vytahaný a oddělal pětikolečko, což byl náklad navíc. Jeden čas jsem si dala práci a víc než rok počítala náklady. Ježdění na kole mne vyšlo stejně, jako ježdění autobusem. Kolo mělo jedinou výhodu: jelo, kdy jsem potřebovala, bez čekání na autobus. Takže jsem v závěru pověsila kolo na hřebík a jezdila autobusem.
Jízda městem na kole je mimo jiné těžký adrenalin, kam se hrabe bungee jumping. Když jedete na kole rovně, ae vedle vás je odbočovací pruh doprava, rázem jedete uprostřed silnice a jako cyklista jste velmi zranitelní, stačí malé zaváhání a jste pod nějakým autem. A což teprve křižovatky! Když odbočujete na rušné křižovatce doleva a napravo máte kloubový autobus, nalevo náklaďák a vy máte prostor jen pro ta řidítka, to je panečku terno, to jste rád, že jste projel ve zdraví. Jo, jezdit na kole do práce není rekreační jízda někde na polní cestě, obvykle jezdíte docela ve špičce. Pak taky nemáte kolo kam dát, aby vám ho někdo neukradnul. Byla jsem z toho tak vyšťavená, že jsem nakonec po 20 letech celé slavné cyklistiky skončila u ježdění autobusem. Takže kolo již nikdy více!!
P42e78t24r 41P13e70t87r
Nesmíte si kupovat nejlevnější supermarketový shit. Já mám o nova kolo 5 let a jediné co jsem měnil, tak brzdové destičky a onen retěz ale po těch 4000 km už to potřeboval.
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
Popsané zdi a špína. Chatka byla odříznutá od města, o dětech v ní nikdo nevěděl
Popsané zdi a napůl rozbitá okna, pár matrací na spaní a jedna malá kamna s hrncem na plotně....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zaměstnanci letiště dávají výpovědi kvůli šikaně. Nezvládli tempo, řekl Kuba
Už deset zaměstnanců společnosti Jihočeského letiště České Budějovice podalo v posledních týdnech...
Lidé křičeli, ať nám naloží víc, vzpomínaly „máničky“ na masakr v Rudolfově
V Českých Budějovicích uspořádali akci, která připomněla, že uplynulo 50 let od brutálního zásahu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Na sídlišti v Písku někdo zastřelil ročního psa, majitel se teď bojí o děti
Neznámý člověk za bílého dne střelil vzduchovkou mladou fenku na zahradě na píseckém sídlišti...
Na billboardu nedaleko památníku holokaustu vyzývá kult k revoltě proti církvi
Sotva dva kilometry od památníku holokaustu v Letech na Písecku se nachází velmi zvláštní...
Orty chtějí upravit tak, aby bývalým kaolinovým dolem projeli i vozíčkáři
Jihočeský kraj pracuje na zpřístupnění podzemních chodeb blízko Českých Budějovic, kde se těžil...
Kowal v Budějovicích končí, s titulem se vrací trénovat do Polska
Trenér Andrzej Kowal po zisku mistrovského titulu s volejbalisty Českých Budějovic končí....
Týn nad Vltavou hledá podobu čtvrti pro stovky lidí, nahradí ubytovnu
Architekti navrhnou, jak využít chátrající areál ubytovny na Hlineckém sídlišti v Týně nad Vltavou....
OBCHODNÍK S ROZVOZEM - JINDŘICHŮV HRADEC (až 50 000 Kč + bonusy)
Advantage Consulting, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat:
35 000 - 50 000 Kč