Diskuze

Budějovičtí radní chtějí dostat sedm procent řidičů na kola a do MHD

Motoristů má v krajském městě po stovkách ubýt na úkor cyklistů, chodců i cestujících v MHD. Celkem to má být o sedm procent méně jízd autem než dnes. Strategii už schválili radní. Hodně vozidel v první vlně zmizí na obchvat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chybí mi od města dva zcela základní údaje, mimořádně důležité:

1. Klimatizované autobusy a trolejbusy ANO/NE

2. Nízkoemisní autobusy (plyn, elektřina, atd.) ANO/NE.

Připomínám jen, že obdobná města např. na Slovensku již nakupují jen klimatizované autubusy.

0 0
možnosti

Tak nám ty plány pěkně osvětlili, řekl bych, že už asi po desáté. Udělá se nějaký ten průzkum za peníze daňových poplatníků a odloží se do šanonu. A zase napřesrok se udělá nový a tak pořád dokola. Ještě že alespoň v semaforech se daří plnit plán. Jinak celé divadlo má jeden smysl - rozdělovat veřejnost, V tomto případě na chodce a motoristy. A jak vidno, daří se jim.

1 1
možnosti

P13e40t30r 50B14á36č97a

25. 7. 2017 18:41

Jo jasne, tak si tam sednete laskave sami a dejte pokoj. 8-o

1 1
možnosti

A co kdyby v první fázi začali radní jezdit na kole sami? Když před lety uzavřeli pro cyklisty Panskou a Mlýnskou, tak jsem měl dlouhou komunikaci s "cyklistkou" Popelovou, proč alespoň Mlýnská pro cyklisty nezůstala. Napřed mi napsala asi 5 naprosto zcestných mailů svědčících o tom, že se tam těch pár set metrů z radnice nevypravila, aby viděla situaci na místě. A nakonec to uzavřela, že ani Panská ani Mlýnská ulice nemají parametry pro jízdu cyklistů. A to v tu dobu byla Popelová na radnici výjimkou, co občas na kole i jela.

1 0
možnosti

Jezděte tudy dál, nebudete sám, Ostatně v obou uličkách osobáky "sviští" jedno péro. Podnikatelé mohou, občan nikoliv.[>-]

0 0
možnosti

P40a21v98e82l 60Ř45a84p32e16k

25. 7. 2017 17:22

Nožičky lidem narostly k tomu, aby chodily, nikoli šlapaly na spojku a plyn. Bohužel masový automobilismus zdevastoval prostředí kolem nás natolik, že z procházky městem se stává jedna velká hrůza plná neskutečného kraválu, ostřikování blátem, smradu, nebezpečí, čekání, obcházení a překážení. Masový automobilismus tak do sebe jako černá díra chytá další a další lidi, kteří by normálně šli pěšky nebo jeli na kole, jenže to nejde, prostor ulic určený k chůzi je jedno velké peklo, což si neuvědomuje nikdo z těch, kteří se od počátku zavírají do svých popelnic, kde postupně degenerují a odlučují se od reality.

Je třeba učinit rázná rozhodnutí a zásadně omezit automobilismus ve městě ve prospěch pěších, cyklistů a MHD. Parkovací místa zprivatizovat a z eráru už žádná nestavět.

2 6
možnosti

Jezdila jsem na kole do práce přes 20 let, nejdřív 10 km tam + 10 km zpátky + nějaký ten nákup nebo cyklovýlet, potom 4+ 4 km. Za každého počasí, když nebyl sníh, tak i v zimě. Problem není v ježdění, ale v nekvalitních náhradních dílech pro kolo, hlavně součásti brzd, pneumatiky a řetězy. Řetěz měl vydržet cca 2.000 km, když ale vydržel 200 km, bylo třeba ho vyměnit, byl vytahaný a oddělal pětikolečko, což byl náklad navíc. Jeden čas jsem si dala práci a víc než rok počítala náklady. Ježdění na kole mne vyšlo stejně, jako ježdění autobusem. Kolo mělo jedinou výhodu: jelo, kdy jsem potřebovala, bez čekání na autobus. Takže jsem v závěru pověsila kolo na hřebík a jezdila autobusem.

Jízda městem na kole je mimo jiné těžký adrenalin, kam se hrabe bungee jumping. Když jedete na kole rovně, ae vedle vás je odbočovací pruh doprava, rázem jedete uprostřed silnice a jako cyklista jste velmi zranitelní, stačí malé zaváhání a jste pod nějakým autem. A což teprve křižovatky! Když odbočujete na rušné křižovatce doleva a napravo máte kloubový autobus, nalevo náklaďák a vy máte prostor jen pro ta řidítka, to je panečku terno, to jste rád, že jste projel ve zdraví. Jo, jezdit na kole do práce není rekreační jízda někde na polní cestě, obvykle jezdíte docela ve špičce. Pak taky nemáte kolo kam dát, aby vám ho někdo neukradnul. Byla jsem z toho tak vyšťavená, že jsem nakonec po 20 letech celé slavné cyklistiky skončila u ježdění autobusem. Takže kolo již nikdy více!!

1 0
možnosti

P43e78t78r 32P74e15t67r

26. 7. 2017 7:12

Nesmíte si kupovat nejlevnější supermarketový shit. Já mám o nova kolo 5 let a jediné co jsem měnil, tak brzdové destičky a onen retěz ale po těch 4000 km už to potřeboval.

0 0
možnosti