Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jihočeská města zatím stará auta nevytlačují, zkoušejí elektromobily

Zavádět ve městech ekologické a nízkoemisní zóny, které omezí vjezd aut do center, je trend. V Jihočeském kraji však radnice spíše jen zkoušejí elektromobily, na víc prozatím není prostor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J51a38r28m80i15l29a 55P77í75c29h11o77v31á 5572517734733

"V Táboře častěji čistí silnice" - ono jim také nic jiného nezbývá, když celé město vybetonovali. U Zemědělky bývaly krásné květinové záhony a dneska je tam jen hladká betonová plocha. Sice je tam osazeno několik stromů, ale mezi nimi je dlažba.

+2/0
9.8.2017 14:18

V73l82a48s72t42i74m17i44l 39K19o65c16u24r97e64k 4406813750114

Souhlasím, obecně platí, že větší plochy se zatravňují a menší plochy se pokryjí dlažbou, s výjimkou některých historických prostor města, kde dlažba vhodně doplňuje historickou atmosféru.

Místo, o kterém píšete, je stvořeno pro zatravnění a květinovou výzdobu.

Lidé, kteří takové věci řeší, čsto nemají potřebné znalosti a estetický rozhled.

0/0
9.8.2017 22:14

V35l29a73s74t18i14m33i70l 58K30o80c14u37r49e85k 4956703180394

"V Táboře častěji čistí silnice" - přesně to by bylo mimořádně potřebné v Českých Budjovicích, kde je obrovská prašnost, a navíc se zde kácejí stromy ve velkém, množství a často bez povolení. To znamená město má stále rizikovější zdravotní podmínky pro své obyvytele. Polétavý prach je velmi nebezpečný.

Prašnost se zvyšuje i tím, že na mnoha plochách, na kterých by měly být pečlivě upraveny trávníky, je v podstatě jen nepořádek a to i v centru města.

Prašnost ovšem zvyšue i stavba IGY II, Budvaru, a mnoha jiných staveb.

Z uvedeých staveb v Č. Budějovicích, které jsou uvedeny v článku, má konkrétní budoucnost pouze obchvat D3. Jižní tangenta je odložena (viz článek stejného autora na iDNES), severní spojku posunuje ŘSD jako neprioritní stále do budoucnosti.... kdoví možná do ztracena ???? - nehci to přivolávat. A skutečně moderní dopravu více podpoří až severní tengenta k D3, ta ovšem ještě vůbec není ani v dlouhodobém výhledu ŘSD.

Pokud jsou v příspěvku nějaké chyby, prosím opravte.

0/0
9.8.2017 12:28

J19i63ř21í 45V75e20l88í70š61e31k 8459464490813

U nás v Českých Budějovicích se podporuje elektromobilita tak, že (pomalá) nabíječka EONu pro elektromobily z Mercury centra zmizela. Také máme jedno vyhrazené parkovací místo na náměstí. Ale bez nabíječky. V každém podobně velkém městě je alespoň jedna rychlonabíječka samozřejmostí, jen u nás nemáme stále nic. Jen pár soukromníků tu udělalo pro elektromobilitu co bylo v jejich silách. Díky aspoň jim. Když už se léta neangažuje energetická společnost, mohlo by aspoň město. Elektromobilů už je tu vcelku dost.

+1/0
9.8.2017 12:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.