- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všem vadí kamiony, tak budeme kolem všeho stavět za drahé peníze obchvaty, hlavně že modernizujeme železnice, které se potýkají s nedostatkem cestujících. Využít tedy dráhy pro dopravu zboží nikoho nenapadne? A to se mi opravdu nechce zmiňovat částky, za které se hezky "po našem" staví nové silnice!
Silnice první třídy opravdu nemají v centrech měst a obcí co dělat, ty obchvaty měly stát už před dvaceti lety.
„Před deseti lety měl most přijít na půl miliardy korun. Uvítali bychom ho, ale nevěřím, že se na něj seženou peníze. Nemáme ho ani v územním plánu a u přívozu, kde by měl začínat, chceme stavět domky,“ podotkl starosta Jiří Hůlka.
- tak to máte v obci docela slušnou schízu, pokud něco zároveň chcete a zároveň nechcete...
O šumavské magistrále z Černé až na Železnou Rudu se tu mluví už od roku 1968,“ připomněl starosta Horní Plané Jiří Hůlka.
- že by další "pomníček" stalinistického soudruha ministra dopravy Aloise Indry?
jak už tu někdo psal, silnice l. třídy nemůže vést přes město, navíc v sezoně je náměstí téměř neprůjezdné, na jedné straně "esíčko" na druhé "myší díra" a odbočit směrem od kostela na hlavní silnici - raději nebudu komentovat. Nerozumím, proč píšete, že silnice odřízne město od vody. Někudy ta silnice vést musí a jiné varianta tu ani není, chceme-li, aby centrum města bylo klidnější. To mohu napsat, že město je v současné době rozděleno na dvě části.... A to sídliště? akorát to povede z druhé strany, dnes také vede kolem sídliště
Opravdu to povede nanejvýš 20 metrů od domů? Lupo!