Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

K95a91r75e30l 91Z29á83p15o94t32o59č83n82ý 5969443821

A to ve Strakonicích nic? Nejen jako okresní, ale i jako přestupní a poslední větší na hranici mezi kraji si to zaslouží. Nehledě na to, že rekonstrukce je více než žádoucí...

+2/0
doporučit
9.9.2017 15:35

H58o91n54z49a 43K66a55h53o85v69e40c 1856784284

Přesně tak. Tady u nás ve Strakách to též potřebujeme. Nechápu to :(

+1/0
doporučit
10.9.2017 22:11

J50i36ř85í 85J47o73z94a 3228293320441

Panove, vy jste s prominutim mimo misu:

Nový terminál ve Strakonicích spojí autobusové a vlakové nádraží: http://budejovice.idnes.cz/novy-terminal-ve-strakonicich-spoji-autobusove-a-vlakove-nadrazi-p9y-/budejovice-zpravy.aspx?c=A161102_150804_budejovice-zpravy_khr

0/0
doporučit
11.9.2017 5:55

K32a13r28e56l 40Z28á16p15o31t45o27č44n30ý 5259503481

Jsem rád, že jste v obraze aspoň vy. Článek jsem četl již dávno. Zmiňuje stavbu dvou firem od konce roku 2018. Jednou z firem je SŽDC, tudíž bych čekal, že stavba bude zmíněna i v harmonogramu tohoto článku. Ale ať se dívám, jak se dívám, v článku není ani ťuk. Určitě jste lépe informován. Jak to tedy je?

0/0
doporučit
11.9.2017 8:25

J88i60ř61í 43J14o85z53a 3948723970451

tento clanek pojednava o rekonstrukcich soucasnych nadrazi. Nadrazi ve Strakonicich bude novostavba. Tedy z logiky veci nepojednava o nadrazi ve Strakonich, kdyz nejde o rekonstrukci, ale novostavbu. Investorem ma byt SZDC,

investorem prednadrazniho prostoru ma byt GW bus (drive CSAD STTRANS). V jake fazi je projektova dokumentace je tezke rici, informace jsou nedostupne.

0/0
doporučit
11.9.2017 11:18

K33a48r70e38l 68Z20á27p40o47t97o22č66n62ý 5349643431

Děkuji. Toho jsem se obával... I s ohledem k tomu, že některé práce mají být zahájeny ještě letos.

0/0
doporučit
11.9.2017 12:55

P11e15t16r 70V45r97á83n44a 6608851286576

Chlapi informace jsou. Přestupní terminál Strakonice se připravoval ještě před tím, než SŽDC a jejich organizační jednotka SON nádražní budovy vůbec převzaly. Proto v tomhle programu Strakonice nefigurují. Je to zkrátka jiná, samostatná akce. Aktuální info si můžete poslechnout v čase zhruba od 1:55:00 do 1:57:45 zde: http://www.strakonice.eu/sites/default/files/jednani/2017/2017-09-06/zaznam_jednani/zm19_17_09_06.mp3

0/0
doporučit
12.9.2017 13:48

V77l17a55s58t94i94m67i44l 91K75o16c27u88r76e52k 4356323960364

Podle aktuálně.cz se má začít s rekonstrukcí nádraží v Českých Budějovicích v roce 2019. Možná se to takhle bude pomalu posouvat dozadu, zde 2020, protož chybí tlak města.

Jde o státní investici a partnerem (a vlastně částečně i zákazníkem) by mělo být město České Budějovice, na jehož území se staví.

Náklady na stavbu jsou pravděpodobně podhodnocené, vzhledem k velikosti objektu a míry jeho devastace. Jde o to, aby byly v provozní části použity skutečně moderní a odolné materiály, aby se neopakovaly stejné chyby, jako na jiných nádražích, a to jsou zpravidla nedostatečná sociální zařízení - co do velikosti, tedy nejen u nás, ale i v mnohem vyspělejších zemích - např. u sousedů v Rakousku, např.Innsbruck.

Provozní prostory musejí být projektovány na špičkový provoz, i když v ostatním čase nebudou využity. Je potřebí vycházet z toho, že po dostavění IV. koridoru se významně zvýší frekvence cestujících.

A pak jde o to, aby investor řešil prostor komplexně a v součinnosti s městem, a okolo renovovaného nádraží nevznikl nějaký hluchý " přechodný" prostor. To vždy hrozí, spíše je to pravidlem.

Doba výstavby dva a půl roku je dosti dlouhá. Otázkou je i budova tzv. železniční polikliniky - strašidla města, resp. ještě horších budov okolo, to by se případně mělo řešit v další etapě.

Pro informaci - v Pardubicích a v Praze se bude investovat mliarda Kč. Takže nejde o nějakého chudého investora. Naopak.

0/0
doporučit
9.9.2017 13:38

D78u69š83a48n 88Ž12a61m46p49a14c19h 8520502610483

Snad ta nádraží do té doby vydrží stát. Některá vypadají, že by lehla už teď.

+1/0
doporučit
8.9.2017 18:06

V32l91a48s27t71i94m89i71l 66K93o86c26u92r92e72k 4616463330164

Když lehnou, alespoń dostanete úplně nové. Ona architektura většiny těch nádraží je hodně ubohá. Výjimkou je architektura nádraží v Českých Budějovicích, i když část, která se týká nástupišť působí spíše vesnickým dojmem.

0/−3
doporučit
9.9.2017 13:41

V57l73a39s27t53i96m57i55l 63K34o49c35u54r78e66k 4846133170604

Díky za mínusy, asi do české krajiny akutečně patří ta stará malá nádraží, co stavěl císař pán. Takže trochu otáčím. Přesto Jižní Čechy dostanou 5 nových nádraží na IV. koridoru, a nedovedu si představit jejich vzhled.

0/0
doporučit
11.9.2017 17:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.