Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tunel u Chotýčan za miliardy je opět ve hře. Vlaky by zrychlil

Ještě na jaře to vypadalo, že plánovaný nejdelší železniční tunel v České republice u Chotýčan na Českobudějovicku nebude. Nový výpočet však ukazuje, že se vyplatí. Brzy začne modernizace u Sudoměřic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69o70s86e18f 18K81o59z37e94l 1836716325565

těch pár zoufalců používajících vlak+ držitelé zaměstnaneckých jízdenek nás daňové poplatníky vyjdou ještě sakra draho

0/−9
28.10.2017 18:00

J24o81s29e47f 50Š68á20t30a61v40a 2664761666839

Pokud bude cesta trvat hodinu a půl,tak polovina lidí přestane jezdit autem a přesedlá na vlak.

+3/0
29.10.2017 0:02

D39a43n 27H12o24l76i48c74k15ý 5884870586691

tak to by poslení vagón zůstal někde u Olbramovic

0/0
29.10.2017 0:05

R59a44d75e12k 63J10a58n18a23t83a 9775976704922

Na relaci Praha - Ostrava jezdí vlakem více jako 50% lidí. A sice už je plná, ale dvoukolejná trať to stále zvládá.

Nevím proč by nezvládla dvoukolejná trať (kterou by po dkončení modernizace měla trať být) vozit podobný poměr lidí i zde, když ČB jsou výrazně menší.

0/0
6.11.2017 17:48

K54a13m93i30l 34V78a48c41l34a80v17í32k 6574512350925

No nepatrně by se mohla regulovat automobilová doprava, jak nákladní tak osobní. Viděl jsem kolik "zoufalců" jezdí vlaky v Německu a ve Švýcarsku. Na Slovensku jezdí děti a důchodci osobním vlakem zdarma. A jde to. Je pravda, že ve jmenovaných státech nejsou tři železniční společnosti jako u nás. Pokud by se udělal pořádek a byla 1 normálně fungující společnost tak by to vypadalo úplně jinak.

+1/0
29.10.2017 16:03

O70t76a89k34a44r 27P96e40š17t67a 4522983602451

To už mělo být před 10 lety rozhodnuté.

0/0
27.10.2017 21:17

K56a19r68e73l 53N54o80v20o49t26n45y 1784365524542

Stále to je poloviční rychlost čínských VRV, prostě není nad modernizaci,že ;-D?

0/0
27.10.2017 18:47

J22i74ř65í 47K46o93c52u63r52e95k 6245944365778

Na VRT jezdí zastávkové vlaky, co zastavují každých 10 km/h, rychlíky se zastávkami á 20-30 km a nákladní vlaky?

Berte to tak, že tohle je modernizace, která se měla udělat po válce. VR trať by se stavěla vedle. Mimochodem ČB-Praha nemá na VRT potenciál.

Ale jo, z Malé Lhoty do Velké Lhoty budeme taky stavět dálnici.

+2/0
27.10.2017 21:18

K34a27r13e84l 25N21o42v78o13t69n24y 1524545404212

A co Pha-ČB-Linec? Venku jezdí po VRT i normální rychlíky, ale holt si někde počkají až ten rychlovlak prostrčí kolem nich. Je to pak jen o grafikonu a zabezpečení, nebo že to soudruzi v Číně zvládají lépe?

+2/−1
28.10.2017 0:06

R97a90d72e84k 64J51a29n15a15t17a 9815136224542

Po VRT ekvivalent našich osobních vlaků nikde nejezdí. V Německu občas jede po VRT RegionalExpres, ale to souprava lepší než naše rychlíky, zpravidla má vmax 160-200 km/h a zastávky alespoň 20 km od sebe.

Soudruzi v Číně provozují po VRT pouze VRT soupravy, sou to vesnměs zcela nové paralelní tratě. Relace Praha-ČB je slabá. Dvě tratě se tu nevyplatí.

0/0
6.11.2017 17:40

M77a27r75t56i91n 46R40u30z66i92c72k50a 1512598226917

Z Prahy do Budejek za 90min? To porad neni na dojizdeni... Pracovni mista v Budejkach skrtam...

0/−3
27.10.2017 18:21

P15a81v54e71l 79J20o58s53e16f 71M29ö19r30t81l 9129661642617

A to ještě neexistuje petice za odklonění tunelu přes Třeboň nebo Písek? Velkým Čechuóm by to slušelo velice[>-]

+1/−1
27.10.2017 18:07

V36l23a32d16o 23Č20e53r14m27á32k 8422141385368

Nakonec začnu věřit, že stát má tolik příjmů, že neví do čeho je nacpat.

0/−4
27.10.2017 16:34

P98e32t62r 19L33u12k94á33š 4205144376825

To je sakra drahych 5 minut :-D

+1/−6
27.10.2017 16:22

V25á57c28l10a38v 21N23o38v37o15t78n94ý 6376502536572

Vynásobte to počtem vlaků, které tudy projedou a začne to být zajímavější číslo.

+2/0
27.10.2017 18:22

J77i54ř25í 78K72o95c56u20r58e10k 6715404505328

Plus to, že jich projede mnohem víc, když na to přijde. A to i nákladních.

+2/0
27.10.2017 21:19

V85á49c90l64a91v 53N74o16v18o13t76n33ý 6576132936212

To potom záleží na kraji, aby se tam vrátili taky osobáky, které před lety zrušili. Vždyť teď na téhle trati prakticky není příměstká doprava. :-(

0/0
27.10.2017 21:57

J65i74ř33í 50K18o40c41u40r35e14k 6985274375978

Ono je to taky tím, že vlaky jezdí co hodinu, takže se na té jednokolejce nepotkávají tak často. Kdyby měly jezdit po půlhodině, budou se potkávat a křižovat 2x častěji. Každé křižování je 2 až 5 minut navíc.

Takže z Benešova do Budějovic to pak může v součtu naskákat na +15 minut k jízdní době, když zachováte jednokolejku. No a rozšiřovat současnou pomalou jednokolejku na dvojkolejku taky chtít nebudete, aby tam zůstalo 80-100 km/h

+4/0
27.10.2017 21:25

P69e90t52e87r 23F23r13a83n74e47k 4486734764915

minuta k minute...

+1/0
3.11.2017 20:47







Najdete na iDNES.cz