Ilustrační snímek

Ilustrační snímek

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Porucha bojleru? Pro E.ON Servis hračka

Je vám zima a po návratu domů z dlouhé procházky byste si rádi dali teplou sprchu, ale zradí vás bojler. Napadlo by vás obrátit se v takovém případě na svého dodavatele energií? Asi sotva.

Díky asistenčním službám E.ON Servis to však bez obav mohou udělat všichni zákazníci E.ON, kteří mají možnost tyto služby získat jako bonus ke své smlouvě. Patří mezi ně i pan Pavel Bárta z Českého Krumlova. Jaká je jeho zkušenost?

"Mám doma starý bojler, který si pro poruchu vybral ten nejméně vhodný okamžik - chladný lednový den. S prasklou trubkou si člověk jako já neporadí, jenže sežeňte instalatéra, který přijede okamžitě. Pak jsem si vzpomněl, že mám E.ON Servis, a hned jsem tam zavolal. Brzy mě propojili s řemeslníkem, který nejprve přijel zjistit stav závady a napodruhé bojler opravil, i když to vzhledem jeho stáří nebylo nic snadného," říká pan Bárta.

"Jsem rád, že díky výši limitu, který na E.ON Servis mám, mě studená sprcha nepolila podruhé při placení. Kromě nervů mi tedy E.ON Servis ušetřil i peníze," dodává.

Závada kotle, únik vody z potrubí, zablokované dveře, které nejdou otevřít nebo zabouchnuté klíče. To jsou jen některé z nepříjemností, se kterými se zákazníci E.ON nyní mohou vypořádat snadno a bez zbytečných nervů. Jak je to možné? Odpověď je jednoduchá - E.ON Servis. Služby řemeslných odborníků, kteří si na zavolanou poradí s nečekanými haváriemi v domácnosti. A opravdu to funguje.

Získejte jistotu rychlého řešení nenadálých technických nepříjemností v domácnosti i vy s unikátními službami E.ON Servis. Sjednejte si E.ON Servis jednoduše k elektřině od E.ON.

Veškeré podrobnosti najdete na www.eon.cz/servis.