Diskuze

Mlátila mě botami, líčí žena rvačku s prodavačkou kvůli reklamaci kozaček

Policie vyšetřuje středeční potyčku mezi prodavačkou a zákaznicí před obchodem s obuví na českobudějovické Lannově třídě. Napadení předcházela neuznaná reklamace kozaček s rozbitým zipem. Zákaznice si kromě opravených bot odnesla také pohmožděniny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nechci se vyjadřovat ke konkrétní kauze,ale když si kupuju boty,tak ocekavam,ze mi vydrží podstatne déle než dva roky. Zvlášť kozacky,které zena nosí pres zimní sezónu. Taky si kupuji kvalitní zboží,které nikdy nebylo potřeba reklamovat. Jen jednou jsem si koupila v Humanicu látkové tenisky,které se za dva měsíce zničil. Nakonec reklamaci uznaly,ale to bylo kecu kolem,ze jsem boty prilis opotrebovala a ze boty neprijmou,protoze nejsou ciste (byly jen nošené, špinavé nebyly). Humanic rozhodne nikdy vic.

4 0
možnosti
MM

Jediný údaj co má co jak dlouho vydržet je dvouletá záruka.Po dvou hodin letech užívání jsou defacto boty tak jako tak na odpis a člověk si akorát ničí nohy.Proto je dvouletá záruka u bot nesmysl.S opotřebováním měli pravdu.Nebo se snad tolikrát denně přezouváme do bot určených k jednotlivým určením? Určitě ne!Akorát tohle si zákazníci nepřipustí.

0 0
možnosti
HB

"žena neměla nárok na opravu, protože boty již nebyly v záruce" vs "den, kdy sem přišla, přesně odpovídal termínu, kdy končí dvouletá záruka" - tak já nevím, nebyly v záruce, nebo byly poslední den v záruce? To jsou zase informace. To by stálo za křišťálovou lupu.Rv

2 0
možnosti
PD

P66e52t44r 14D64r40a49p91a19l

24. 11. 2016 21:04

ta informace odpovídá všeobecně zažitému omylu, že záruka trvá vždy dva roky

0 0
možnosti
TM

Mno nevim... verze, že prodavačka si dá tu práci sepsat protokol, a pak ho roztrhá a ještě se s ním tahá ven, aby ho vyhodila ... mi přijde taková...divná.

0 0
možnosti
MM

A verze ve které by jste si ten článek přečetl ještě jednou a pozorněji se vám zdá reálnější?

Prodavačka netrhala žádný napsaný protokol, ale reklamační paragon.

1 0
možnosti
VT

Tak v tomto je prodavacka evidentne nevinne, zakaznice je solidni megera.

2 0
možnosti
LL

To asi ano, ale prodavačka si nemůže dovolit mlátit někoho botama. Stejne jako treba ucitel ve škole a to děti umí solidne vytočit. ..

4 0
možnosti
JS

v dnešní době, kdy je kamera na každém rohu, se nedá dohledat skutečný počátek napadení??

2 0
možnosti
PD

P18e24t14r 64D88r68a33p33a34l

24. 11. 2016 20:07

zákazníci a i obchodníci jsou taky pěkný hov...Dělám reklamace v jednom velkoobchodu a dnes mi přišly boty normálně obalené hnojem

0 0
možnosti
P"E

Zjistil jsem, že reklamovat obuv s nohou v sádře také v jednom obchodě stejné značky nejde a v druhém jde vše. Sádru jsem neměl z těch bot. Bohužel se mi dost stává, že mám silný došlap do pat a podrážky často po 6 měsících nevydrží. Přitom boty střídám a v práci mám pracovní. Bylo mi řečeno, že ta prošláplá podrážka je díky té sádře a na reklamaci to jít nemůže. Na prodavačku jsem podal písemně stížnost a dostal 300 korun v podobě poukázky. Jinak obuv reklamuji poměrně často ze začátku to bylobylo vrácení peněz, později výměna zboží nebo poukázky. Nedávno jsem využil akce 2+1 kde koupil obuv pro sebe za 1399 Kč, 999 Kč a přítelkyně si vzala za 1199 Kč stálo mě to 2598 Kč takže vlastně 866 Kč kus a to si myslím, že jde. Reklamace vždy uznána.

1 1
možnosti
PC

Nebylo by lepší, kdyby se zboží vyrábělo kvalitně - a ne šmejdy na jedno použití + akce za reklamaci...?

6 0
možnosti
PC

Já věřím té verzi obchodu. Pokud bych někam přišel na den na dva roky... No, kdopak to asi byl... V rámci korektnosti jsme se dostali tak daleko, že z textu se nedozvíme prakticky nic. A přitom by stačilo pár údajů - a bylo by jasno... Připomíná mi to historku, jak jeden chodil na poháry do cukrárny, když byl pohár skoro snědený, "našel" tam vlast a domáhal se dalšího poháru zdarma. Prý většinou úspěšně. Mnozí v tom tzv. umí chodit, nejen v těchto botách, o kterých je článek. Prodavačce se nedivím. "Zákaznici" nakopat někam...

2 2
možnosti
PC

překlep - našel tam vlas a domáhal se...

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 0
možnosti
MM

Taky nemám žádný důkaz, ale pokud boty přijali na reklamaci a reklamaci následně zamítli (bez ohledu na důvod), tak je jejich povinností vystavit protokol o zamítnutí té reklamace. Bez ohledu na to jestli a jak je nechali opravit.

Tohle by měl vedoucí obchodu vědět a je zajímavé že se o tom vůbec nezmiňuje.

1 0
možnosti
MS

Vyjadreni majitele obchodu je smesne. Pokud by pani nemela na opravu narok, tak by boty nevzaly do reklamace a nebyl by reklamacni protokol. To ze pani chce penize neznamena ze je dostane, ale evidentne byl problem na strane obchodu, kdyz neume dat vyjadreni k reklamaci. Napadeni zakaznika je uz za hranici meho vnimani.

4 3
možnosti
AB

To, že nemá nárok neznamená, že majitel obchodu nevyjde vstříc. Chodíváme nakupovat do jednoho obchůdku, kde nám po zaplacení prodavač (je zároveň majitel) vždy něco přidá, že jsme u něj nakoupili. Kupuje si nás tak na příští nákup.

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za smrt narkomanky žádá rodina přes milion. Je to nemorální, řekl obhájce

18. dubna 2024

Nemorální, ostudné. Takovými slovy označil obhájce ve své závěrečné řeči finanční nároky příbuzných...

U Budějovic boural autobus s lidmi. Řidička byla pod vlivem omamných látek

17. dubna 2024  18:33

U Lišova na Českobudějovicku dnes odpoledne havaroval autobus, když jeho řidička sjela ze zatím...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sníh zasypal Šumavu. Na Lipensku uvázla nákladní auta, silnice byla nesjízdná

18. dubna 2024  9:37,  aktualizováno  10:54

Šumavu v noci na čtvrtek zasypal sníh, který komplikoval dopravu. V jihočeské i západočeské části...

Bojuje proti developerům u Lipna a říká, že ho nelze rovnat s jezery v Rakousku

14. dubna 2024  12:05

Pavla Setničková založila spolek Lipno pro život, jehož úlohou je hájit Lipensko před projekty...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Jednasedmdesátiletý řidič předjížděl, zabil ho náraz do protijedoucího vozidla

17. dubna 2024  19:38,  aktualizováno  20:14

Při tragické dopravní nehodě na silnici 2/37 ve směru z Tábora na Slapy ve středu po čtvrté hodině...

Za smrt narkomanky dostal muž 7,5 roku. Soud uvěřil, že jí chtěl opiáty pomoci

19. dubna 2024  13:39

Trest 7,5 roku vězení uložil dnes českobudějovický krajský soud muži obžalovanému ze zavinění smrti...

Krabička jako lék na smutek za ztracené dítě. Usnadňuje truchlení, říká lékařka

19. dubna 2024

Premium Vzpomínkové krabičky jako lék na smutek. I tak lékařka Šárka Pfauserová z českobudějovické...

Opilá řidička nabourala v noci do domu, část zdi museli hasiči strhnout

19. dubna 2024  9:39

Opilá řidička narazila ve čtvrtek v noci do domu v Chlumanech na Prachaticku. Byla opilá a nemá...

Hokejová reprezentace se bude vracet na jih Čech další čtyři roky

19. dubna 2024  8:02

Nejen světový šampionát žen, ale minimálně čtyřletá spolupráce Jihočeského kraje s Českým svazem...

Advantage Consulting, s.r.o.
TECHNOLOG - ZEMĚDĚLSKÉ CELKY (40 - 50.000 KČ)

Advantage Consulting, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat: 40 000 - 50 000 Kč